חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

והמנצח: עמיקם אורן

 

אנשי קבוצתו של עמיקם אורן קיבלו רוב מוחץ בסיכום תוצאת הבחירות לעמותה. התוצאות מעידות על תמיכה ציבורית בקו עצמאי ומתבדל. זהו מדגם מייצג מדויק למדי של הלכי הרוח ביישוב ושביעות הרצון הציבורית בו, מאיחוד הרשויות ותוצאותיו

 

הקלפיות לבחירות לועד עמותת רעות נסגרו בקול צורם. ויכוח קולני ביחס לשעת סגירתן התנהל במקביל להחשכת חדרי הקלפי ותחילת ספירת התוצאות. באישור הבקר המשפטי של הבחירות, עו"ד צביקה אבנון, הוארך מועד הבחירות עד ל-23.30, אולם היו מי שהגיעו מאוחר יותר והתאכזבו לגלות שלא יוכלו להצביע.

394 קולות כשרים נספרו. שבעת חברי הועד הנבחרים הם: עמיקם אורן 221 קולות, גיורא גורן 219 קולות, חן יצחקי 214 קולות, פישביין אריה 198 קולות, מלר אפריים 189 קולות, פסי שלמה 181 קולות, אבנר הלחמי 180 קולות. בחירה זו מייצגת רוב לקבוצתו של עמיקם אורן, כאשר מתוך השבעה, חמישה נבחרים משתייכים לקבוצתו, "נאמני רעות".

14 מתמודדים על 7 מושבים בועד התייצבו לשכנוע אחרון של חברים ועמיתים בכניסה לחדרי הקלפי שאובטחו ונוהלו על ידי חברת שמירה חיצונית. יצויין כי למרות ההתאגדות בקבוצות, הבחירות היו שמיות ואישיות.

הבחירות לועד העמותה ברעות משמשות גם כמועד מפגש חברים ומכרים, ללא קשר לנטייה הפוליטית המקומית. יצויין כי טרם איחוד הרשויות לא הצליח מעמד זה של בחירת ועד לעמותה, להביא יותר מ-30 עד 50 מצביעים לקלפי, והיו בחירות שהגיעו אף פחות ממספר זה.

המשמעות העיקרית שניתן להפיק מתוצאות הבחירה בשנים האחרונות, היא זיהוי הנטייה הפוליטית ומצב הרוח הקיבוצי ביישוב ביחס לאיחוד הרשויות ושביעות הרצון המקומי בכל הקשור לאורח החיים שהושפע מכך.

יו"ר העמותה ייבחר על ידי מליאת שבעת החברים בועד, זאת עפ"י תקנון העמותה. עפ"י התוצאות נראה שעמיקם אורן הוא שיקבע את זהות יו"ר העמותה הבא ואת סדר היום שלה מעתה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות