חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מפקד חדש למשטרת מודיעין

 

רב פקד דני חדד נכנס אתמול (ה’), בטקס רשמי קצר, לתפקיד מפקד משטרת מודיעין. ראש העיר בחר להתמקד בדבריו בעיקר בשני נושאים: בעיית השבח"ים וטענות קשות כלפי משרדי הממשלה שלא ביצעו את הנדרש מהם במהלך איחוד הרשויות

 

אתמול (ה’) נערך טקס החלפת מפקד משטרת מודיעין. הטקס נערך במרכז הרב-תחומי. מפקד תחנת מודיעין החדש הוא מעתה רפ"ק דני חדד. הוא החליף את סנ"צ מומי בוריה שהחל כבר לפני כחדשיים לפקד על תחנת משטרת כפר-סבא.

במהלך החדשיים האחרונים שימש סגן מפקד התחנה, רפ"ק דוד גרונין, כממלא מקום ומפקד בפועל של תחנת מודיעין. על תפקידו זה, זכה גרונין לשבחים רבים מכל הדוברים.

טקס החלפת המפקדים כלל מסדר כבוד בו נכחו שוטרי וקציני התחנה, אותו סקרו המפקד החדש יחד עם ממלא המקום- גרונין. בהמשך, נכנסו הנוכחים לאולם הכנסים, שם נישאו דברים על ידי מפקד מחוז המרכז, ניצב דודי כהן, מפקד מרחב שפלה נצ"מ יפרח דוכובני וראש העיר משה ספקטור.

בדבריו בחר ספקטור להתמקד במאמצים שנדרשים מהתחנה המקומית לייצר תחושת ביטחון לתושבים על ידי צמצום מכסימאלי של נוכחות השבח"ים בעיר. בהמשך דבריו, בחר ספקטור לתקוף את שרי ממשלת ישראל בכל הקשור לאופן ביצוע איחוד הרשויות. "אנחנו היינו ה’אשכנזים’ של תכנית האיחוד. בפועל מתוך למעלה ממאה ועשרים רשויות שהיו צריכות להתאחד אוחדו רק 12. כולן רשויות של ’אשכנזים’. פה במודיעין, לא בוצע כלום מכל ההבטחות והסיכומים של איחוד הרשויות. למנחמיה נתנו 40 מיליון שקלים ולנו-כלום", אמר ספקטור בכעס לא מוסתר.

בשונה מטקסי החלפה בשנים עברו, בהם נהגו כל מפקדי התחנות מן העבר להתייצב ולברך את המפקד החדש, הגיע הפעם רק אחד מהם, נצ"מ שמעון בן-לולו, המשמש כיום כקצין האג"ם של מחוז השפלה.

גם ספקטור בחר הפעם שלא להתייחס לעניין תקן הדרגה של מפקד תחנת מודיעין (רפ"ק ולא סנ"צ), כפי שעשה בציניות מסויימת, בטקס ההחלפה הקודם. נראה שבינתיים בפיקוד המשטרה רואים עדיין את תחנת המשטרה במודיעין כסימולטור טוב של קצינים המיועדים לקידום עתידי בתחנות משטרה אחרות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות