חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ספקטור לשר התקשורת: ’’נא התערבותך האישית’’

 

מצוקת שירותי הדואר במודיעין לא השאירה את ראש העיר אדיש. ספקטור פנה לשר התקשורת וביקש את התערבותו האישית לשיפור השירות בעיר

 

ראש העיר, משה ספקטור, כתב בשבוע שעבר לשר התקשורת אריאל אטיאס וקבל על רמת שירותי הדואר במודיעין. במכתבו, ביקש ראש העיר את התערבותו של השר לשיפור שירותי הדואר והבאתם לרמת השירות שהובטחה עם הקמת חברת דואר ישראל.

ספקטור מתאר במכתב את גודלה וקצב צמיחתה של העיר, ומציין כי: "פניותיי לחברת דואר ישראל בכתובים ובעל פה, כולל פגישותי עם מנכ"ל החברה וסמנכ"ליו, לא הביאו לכל שיפור".

עוד כתב ספקטור כי, סניף הדואר בשכונת קייזר נסגר. הסניף ברובע מכבים-רעות נסגר וכיום פועל במבנה יביל זמני, כאשר התושבים נאלצים להמתין לקבלת שירות תחת כיפת השמיים. בסניף מרל"ז התור הוא ארוך וממושך.

ראש העיר ציין כי אלו הן רק מקצת הבעיות בהפעלת הדואר בעיר וכאמור, ביקש את התערבות השר בנושא.

בהקשר זה נזכיר כי עם מעברה של חברת הדואר מרשות ממשלתית לחברה ממשלתית, הגיעו יחסי העבודה בין החברה החדשה לזכיינים לעימות חריף שממשיך להתנהל עד היום בין כתלי בית המשפט. התוצאה היא שסניף הדואר ברעות נסגר ובמקומו הוצב מבנה יביל שלמרות הרצון הרב של נותני השירות התנאים האובייקטיביים בעייתיים.

גם סניף קייזר לא האריך ימים ונסגר. לפני כחודש פורסם מכרז להפעלתו על ידי זכיין. בינתיים מופעל המקום על ידי עובדי החברה כנקודת מיון חבילות ודואר רשום, המאפשר לציבור קבלת שירות בתחום זה בלבד.

דואר מרל"ז הוא הסניף הקבוע היחיד שמשרת ונותן שירותי דואר מלאים בעיר מודיעין. בנוסף נפתחה מחדש לפני מספר חודשים סוכנות הדואר בקיפודן 24.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות