חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הרשעה במשפטו של אלי דנון

 

אלי דנון, הבעלים והעורך הראשי של העיתון "מודיעין ניוז", הורשע בבית המשפט המחוזי בת"א, בעבירות של לקיחת שוחד, קבלת דבר במרמה וקשירת קשר לקבלת שוחד

 

אלי דנון, הבעלים והעורך הראשי של העיתון "מודיעין ניוז", הורשע אתמול (ב’) בעבירות של קבלת שוחד, קבלת דבר במרמה וקשירת קשר לקבלת שוחד. ההרשעה היתה בשל עבירות אותן ביצע דנון בשנים 94’-95’ בהיותו דובר משרד התחבורה ויועץ התקשורת של שר התחבורה ישראל קיסר.

כתב האישום כלל שש עבירות מפרשיות שונות. שופט בית המשפט המחוזי בת"א, ד"ר עודד מודריק, הרשיע את אלי דנון בארבע מתוך שש הפרשיות. העבירות בגינן הורשע דנון היו: קבלת דבר במרמה, קשירת קשר לקבלת שוחד ולקיחת שוחד. בשני כתבי אישום מצא השופט את דנון זכאי.

על פי כתב הכרעת הדין: "עיקר טענתו (של אלי דנון) היא שסכומי הכסף הללו הגיעו לו בהקשר לעבודה שביצע עבור הגורמים המשלמים, בין לפני שהיה לעובד מדינה ובין לאחר מכן. הוא דוחה כל טענת זיקה בין העבודות שהקימו את החוב הכספי לבין תפקידו בשירות משרד התחבורה".

בעניין זה מן הראוי לציין כי החקירה בעניינו של דנון נפתחה לפני 12 שנה ביחידה הארצית לחקירות הונאה. אולם כתב האישום הוגש רק שש שנים מאוחר יותר. הסיכומים לקראת הכרעת הדין הוגשו כבר לפני שנתיים ורק אתמול פורסמה החלטת בית המשפט.

לדברי דנון בכוונתו להגיש ערעור על פסק הדין בבית המשפט העליון.

אלי דנון יוצג בבית המשפט על ידי עו"ד מיכה פטמן. התובעת מטעם המדינה היתה עו"ד נועה תבור.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות