חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עידו ארד נהרג בנפילה עם המכונית לבור באתר בנייה

 

עידו ארד ז"ל, תושב מודיעין, נהרג ביום שישי אחה"צ, בתאונת דרכים, שעה שנפל עם רכבו לבור באתר הבנייה ברחוב תלתן

 

עידו ארד ז"ל, תושב מודיעין (40), נהרג ביום שישי אחר הצהריים בתאונת דרכים שבמהלכה נפל עם רכבו לבור בעומק של כ-4 מטרים באתר בנייה ברחוב תלתן.

מסיבות שעדיין לא הובהרו, איבד עידו ז"ל את השליטה ברכב, במהלך נסיעתו במורד רחוב תלתן. הוא סטה ימינה, עלה על המדרכה, פרץ את מחסום הפחים שקיים במקום והמשיך כשהוא עובר בין שני עמודי שלט הקבלן לעבר בור בעומק של כ-4 מטרים באתר הבנייה.

מדובר באתר ברחוב תלתן בו נבנה מרכז רפואי. המכונית התהפכה על גגה. הבור אליו נפלה המכונית נוצר ממרווח שבין דופן החפירה של יסודות המבנה והמפלס התת קרקעי העתידי.

לדברי קרובי משפחה שהיו במקום התאונה, עידו ז"ל היה בדרכו ממקום עבודתו בכפר רות אל ביתו שנמצא ברחוב לוע הארי הסמוך. שקיות עם דברי מכולת שנותרו במקום מעידות כי הוא ערך קודם לתאונה קניות לשבת.

על פי מד"א: "בשעה 15:00 לערך התקבלה קריאה במוקד מד"א איילון על רכב שהדרדר לתוך מבנה שטרם הושלם. למקום הוזנקו אמבולנס וצוות טיפול נמרץ של מד"א וכוננים הוזעקו באמצעות הביפרים. לצוותי מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של הנהג שנהרג במקום".

ממרכז כיבוי והצלה איילון נמסר כי: "התקבלה הודעה בחדר המבצעים של כיבוי איילון על רכב שהתהפך לתוך אתר בניה במודיעין. צוות בפיקודו של רס"ר גדי ביק פעל לחילוץ הרוג מתוך הרכב שנפל לתהום. כמו כן נערכה סריקה נוספת לוודא כי אין אנשים נוספים מתחת לרכב".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות