חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מוציאים את השיטור הקהילתי ממכבים רעות

 

בשל אחוזי פשיעה נמוכים במכבים רעות החליטו במשטרה לבטל את תפקיד השוטר הקהילתי ביישוב. יו"ר המינהלת, שמעון דבוש, מתכוון לפעול להחזרת הסדר

 

במכתב שהפנה השבוע לוועדת הביטחון של עיריית מודיעין, מבקש יו"ר מינהלת רובע מכבים רעות לעלות לדיון את ההחלטה להפסיק מחודש יולי את פעילות השיטור הקהילתי במכבים רעות.

השבוע התבשרה מינהלת היישוב כי לאור הצגת נתוני הפשיעה הנמוכים במכבים רעות החליט מפקד המחוז לבטל את השוטר הקהילתי במכבים רעות החל מיום ראשון הקרוב. במינהלת מתכוונים לפעול לביטול המהלך.

בבדיקה עם משטרת מודיעין, אישר סגן מפקד התחנה, רפ"ק דוד גרונין, את הפרטים והוסיף:"מכבים-רעות היא שכונה שאין לה צורך בשוטר קהילתי. בדיון שנערך אצל מפקד המחוז, הוצגו נתוני הפשיעה ומהם עלה בבירור שמכבים-רעות אינה זקוקה לשוטר הקהילתי. עם זאת, פעילות "מתמיד" של מג"ב במקום תמשיך כפי שהיתה כמו גם הסיורים של הניידות".

דבוש: "צריך לזכור כי העמדת שוטר קהילתי במכבים רעות הורידה את הפשיעה הזו, ולאור הצבתו הושגו ההישגים של צימצום הפשיעה. עם ביטול השוטר הקהילתי יש סיכוי סביר כי רמת הפשיעה תחזור לממוצעים שהיו בעבר."

"ברצוני לציין כי השוטר הקהילתי, שאול ימין, עשה עבודה מצויינת במכבים רעות. יצר קשרים חמים עם הקהילה והיוה דווגמא ומופת לקשר בין משטרה וקהילה."

מסתבר כי במשטרה החליטו להעביר את השוטר הקהילתי של מכבים רעות לשכונות במודיעין. דבוש: "אפשר וצריך ליצור בשכונות במודיעין פעילות של שיטור קהילתי, אסור שזה יהיה על חשבון מכבים רעות ולא על חשבון שכונות אחרות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות