חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל מודיעין: ניצחון שלישי

 

הפועל מודיעין ממשיכה ברצף הניצחונות ובשבוע שעבר גברה על הפועל מבשרת ציון בהפרש של 35 נקודות. קלעים בולטים: יואב אלחלל ודרור אברלינג'י

 

במסגרת המחזור השלישי של משחקי ליגה ב' מחוז ירושלים בכדורסל, גברה בשבוע שעבר הפועל מודיעין על הפועל מבשרת ציון בתוצאה 41:76. זה השבוע השלישי ברציפות שבו ה"אדומים" של מודיעין מפגינים יכולת טובה וממשיכים במסורת הניצחונות.

את המשחק שהתקיים במודיעין פתחה הקבוצה עם דרור אברלינג'י, רועי גפן, מעיין גרימברג, יואב אלחלל ואמיר ינאי (עמדות 5-1 בהתאמה).

יכולת בינונית של ה"אדומים" ברבע הראשון הספיקה לחניכים של אסף יוסיפוב ורועי גפן לפתוח פער מול הקבוצה האורחת ולהוביל את הקבוצה ליתרון של 9 נקודות (9:20) מול הקבוצה האורחת.

יכולת טובה מאוד של יואב אלחלל ומעיין גרימברג ברבע השני הובילה להגדלת הפער עד כדי 19 נקודות הפרש. מחצית המשחק הסתיימה בתוצאה 21:40 ל"אדומים".

הרבע השלישי היווה המשך לחציו הראשון של המשחק ויחד עם הגנה אגרסיבית אפשרה ל"אדומים" להגדיל את הפער ולסיים את הרבע ביתרון של 28 נקודות - 29:57.

ברבע הרביעי נמשכה המגמה עם שליטה מוחלטת של ה"אדומים" מתחת לסלים ורק יכולת התקפית טובה של יניב כהן ממבשרת ציון אשר קלע 8 נקודות רצופות מנעה מהמשחק להסתיים בהפרש גדול יותר. תוצאת סיום 41:76 ל"אדומים".

קלעים בולטים: יואב אלחלל - 17 נקודות. דרור אברלינג'י - 16 נקודות. מעיין גרימברג - 13 נקודות. יוסי שמולביץ - 7 נקודות. רועי גפן - 7 נקודות. אמיר ינאי - 6 נקודות. אסף יוסיפוב - 4 נקודות. יפתח יוסיפוב - 2 נקודות. שלומי עמר - 2 נקודות. ערן שדה - 2 נקודות.

השבוע יערך משחק חוץ נגד קבוצת "ערד-ספיר" אשר גם לה מאזן ניצחונות בשלושה משחקים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות