חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

המסך (כמעט) עולה

 

לקראת חנוכת היכל התרבות מחר (ה') במודיעין: עלותו כ-40 מיליון שקל, 600 כסאות, מגרש חניה של 450 מקומות, 18 תאי שירותים, 5000 מנויים כבר נרכשו, 17 חברי דירקטוריון, מיליון שקל תקציב ובית קפה אחד

 

במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (ג') הציגו ראש העיר משה ספקטור ומנהלת היכל התרבות העירוני דינה פלד, את היכל התרבות החדש לקראת מועד חנוכתו. מחר, יום חמישי בערב, תהיה הפתיחה הרשמית של ההיכל בקביעת המזוזה בכניסה. במוצ"ש 3.11 יחלו המופעים בהופעתו של בועז שרעבי.

עפ"י הנתונים שהוצגו, העלות הסופית של היכל התרבות תהיה למעלה מ-40 מיליון שקל. יוזכר כי הערכת העלות הראשונית של האולם היתה כ-19 מיליון שקל. מקורות התקציב העיקריים למימון הפרוייקט הם: איגום משאבים ממפעל הפיס בסכום של כ-7 מיליון שקל, משרד השיכון שבנה את התשתיות 12 מיליון שקל וכל השאר, כ-19 מיליון שקל נוספים מקופת העירייה.

ההחלטה על רפרטואר המופעים מתבצעת על ידי ועדת רפרטואר. ניהול היכל התרבות מבוצע על ידי עמותה עירונית שתנוהל על ידי דירקטוריון ובו 17 איש. החברים עד כה הם: ראש העיר, מוטי גרונר, עופר גלנץ, גזברית העירייה שולי כהן, היועמ"ש דנה חפץ טוכלר ואלון שמידט. נציג הציבור היחיד (בינתיים) הוא אבי ברנשטיין. תקציב העמותה כפי שאושר השנה מקופת העירייה, עומד על 1 מיליון שקל.

לדברי דינה פלד עד כה נרכשו כבר כ-5000 מנויים לחבילות המנויים השונות. לציבור שאינו מנוי, ניתן יהיה לרכוש כרטיסים למופעים בודדים על בסיס מקום פנוי כאשר כמקובל, כרטיסים אלה ימכרו במחיר מלא וללא הנחות. לדבריה, מוקפד שסדרות המנויים לא יפעלו בשבתות.

באולם 600 מקומות ישיבה עם הנגשה מלאה לנכים: מעלון בקומת הכניסה, מעלית ממפלס הרחוב, 8 מקומות שמורים לכיסאות גלגלים ומערכת אזניות לכבדי שמיעה. החניה לאורך המדרכה הצמודה לאולם תתאפשר לנכים בלבד ותסומן בהתאם. נבנו 18 תאי שירותים המפוצלים ב-4 מרחבים (כמובן עם עדיפות לנשים). במבואה לאולם נבנה מיני אמפי ובו כ-150 מקומות ישיבה וישמש למופעים שונים. גלריה המיועדת לתצוגות מתחלפות של אמנים מקומיים ואחרים, תופעל מיום חנוכת הבית בקומת השניה.

זכיין בית הקפה שימוקם בקומת לובי הכניסה הוא בית הקפה "עלמה", יפעיל עד אמצע דצמבר השנה עגלת קפה. מ-15 בדצמבר יחנך במקום בית קפה מורחב ומעוצב שיפעל גם ללא קשר למופעים בהיכל, 7 ימים בשבוע. בעיצוב והקמת בית הקפה יושקעו כ-750 אלף שקל.

בימים אלה מתבצעות העבודות להרחבת רחבת החניה שמול האולם. לדברי ספקטור, במגרש החניה יהיו כ-450 מקומות חניה. תשתית המגרש תהיה על בסיס אספלט ישן שנגרס בכבישי מכבים-רעות במהלך הקיץ ויהודק במכבש על המגרש החדש. לדבריו, חסרים עוד כ-4 מיליון שקל כדי לזפת את המגרש באספלט חדש.

אולם נוסף שיהיה "האולם הקטן" ובו כ-400 מקומות ישיבה, מוקם בימים אלה במסגרת פרויקט המע"ר בעזריאלי. אולם זה יעמוד לרשות מנכלי"ת היכל התרבות למשך 40 ימים בשנה וישמש עפ"י קביעותיה להרחבת פעילויות של היכל התרבות.

ראש העיר משה ספקטור ביקש לסיום: "שבני הנוער ישמרו על המקום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות