חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל מודיעין: הפסד ראשון

 

הפועל מודיעין ספגה הפסד ראשון במחזור ה-4 של ליגה ב’ בכדורסל מחוז ירושלים. במשחק חוץ קשה מול הפועל ערד-ספיר שהסתיים בתוצאה 77:85

 

ביום רביעי האחרון התקיים המחזור ה-4 של ליגה ב' מחוז ירושלים. קבוצת הפועל מודיעין יצאה למשחק חוץ קשה בעין כרם ירושלים מול אחת מהטוענות המשמעותיות לראשות הליגה וחזרה עם הפסד ליגה ראשון. המשחק הסתיים בניצחון של הקבוצה המארחת, ערד-ספיר בהפרש של 8 נקודות (77:85).

הפועל פתחה את המשחק עם דרור אברלינג'י, שלומי עמר, מעיין גרימברג, יוסי שמולביץ ואמיר ינאי (עמדות 5-1 בהתאמה).

פתיחה טובה למדי של ה"אדומים" ברבע הראשון יחד עם משחק הגנה אגרסיבי הורידה את הקבוצות בסיום הרבע ביתרון של נקודה אחת ל"אדומים" (17:16) מול הקבוצה המארחת.

יכולת קליעה פושרת של שחקני מודיעין במהלך הרבע השני הובילה ליתרון ראשון במשחק של הקבוצה המארחת אשר נשמר בעינו עד לסיום המחצית השניה. מחצית המשחק הסתיימה בתוצאה 35:38 למארחים.

המשחק אשר לא התעלה לרמה גבוהה מצד שתי הקבוצות המשיך לדשדש גם ברבע השלישי ומספר טעויות שיפוט הותירו את היתרון בידי המארחים, כאשר רק יכולת טובה של יואב אלחלל ויוסי שמולביץ השאירה את ה"אדומים בתמונת המשחק. הרבע השלישי הסתיים ביתרון של 5 נקודות למארחים. ( 57:62).

ברבע הרביעי נמשך המשחק הצמוד ומטווח שלשות של דרור אברלינג'י (סה"כ 28 נקודות במשחק) לא הספיק בידי ה"אדומים" לייצר את המהפך הנדרש. תוצאת סיום 77:85 להפועל ערד-ספיר.

קלעים בולטים: דרור אברלינג'י - 28 נקודות. יואב אלחלל - 13 נקודות. יוסי שמולביץ - 12 נקודות. אמיר ינאי - 7 נקודות. רועי גפן - 6 נקודות. שבח עינב - 4 נקודות. חגי שוורץ - 4 נקודות. מעיין גרימברג - 2 נקודות. רם לוי - 1 נקודה.

הליגה יוצאת לפגרה של שבועיים והפועל תחזור למגרש ב-21.11 במשחק בית, באולם הספורט ליד עירוני א', נגד קבוצת הפועל "צובה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות