חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירוע דקירה ברחוב יוסף בבוכמן

 

הבוקר בסביבות השעה 9 נדקרה אישה ברחוב יוסף בשכונת בוכמן. החשד: אירוע על רקע לאומני. הדוקר שהודה במעשה נתפס באזור ציפור צפון

 

הסתיים המרדף אחר החשוד בדקירה ברחוב יוסף בשכונת בוכמן במודיעין.

בסביבות השעה 9 בבוקר דקר החשוד אישה ברחוב יוסף. האישה נפצעה באורח קל עד בינוני ופונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים תל-השומר. האישה בשנות ה-30 לחייה הייתה בדרכה חזרה לאחר שהביאה את בתה לגן.

במשך כשעתיים התנהל מרדף אחר הדוקר כשהחשד לדקירה הוא על רקע לאומני. המרדף החל באזור שכונת בוכמן והסתיים לקראת השעה 11 בבוקר באתרי הבנייה של ציפור צפון ליד כביש 443 שם נתפס החשוד בעת שניסה לברוח לכיוון קברות המכבים.לדברי תופסיו הנער חבש כיפה סרוגה כל מהלך מנוסתו לכיוון כביש 443.

השתתפו במרדף כוחות של משטרת מודיעין, יחידת הסיור של מחוז המרכז, המשמר האזרחי, תגבור של תחנת לוד, מסוק משטרתי וסיירי המוקד העירוני.

החשוד, כבן 17, מהכפר סלפית ליד אריאל, הודה במעשה ובחקירה ראשונית טען שהגיע למודיעין כדי לחפש עבודה באתרי הבנייה בשכונת בוכמן. משלא הצליח למצוא עבודה הוא התחיל להסתובב בשכונה בכעס רב ואז פגש את האישה. לטענתו הוא איבד את העשתונות, הוציא סכין ופגע בצווארה ואחר כך המשיך ללכת.

עוד נמסר מהמשטרה כי בחקירה ראשונית סיפר העצור שאמא שלו התאבדה ובתקופה האחרונה היה בדיכאון. הנושא יבדק בהמשך החקירה.

בשעות הצהרים הסתיים שחזור האירוע במהלכו הוביל החשוד את השוטרים למקום התקיפה ושם אותרה הסכין. החשוד נלקח להמשך חקירה ולהארכת מעצר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות