חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שני חובלים חדשים מרעות

 

שני חיילים מרעות סיימו אתמול בהצלחה את קורס החובלים. הקורס מהיוקרתיים בצה"ל ועומד בשורה אחת עם קורס טיס

 

שתי משפחות מרעות היו אתמול, ד', הכי מאושרות בעולם כשבניהן סיימו קורס חובלים. אחד מהם, בנו של איש ציבור מוכר בעבר (וגם בעתיד הקרוב, ככל הנראה).

שתי המשפחות הגאות והמאושרות, השתתפו בטקס הסיום של קורס החובלים בחיל הים שנערך אתמול בצל התאונה הטראגית של הסטי"ל.

המילה חובלים אולי מטעה, מאחר והקורס אינו פחות קשה, יוקרתי ומסנן מקורס טייס למשל. מתוך כל 100 מועמדים הניגשים לקורס חובלים, 90 נשלחים בחזרה לבקו"ם. מעשרת הנותרים מגיעים לטקס כשלושה עד ארבעה.

קורס החובלים של חיל הים הינו התנדבותי וייעודי לקציני ים. אורכו כעשרים ושמונה חודשים. בבסיומו מקבל הבוגר דרגת קצונה (סגן משנה), ותואר ראשון בלימודים רב תחומיים, מטעם אוניברסיטת חיפה.

בוגרי הקורס מתחייבים לשירות קבע של 3.5 שנים, מגיעים לקורס חובלים דרך יום מיון משותף לסיירת מטכ"ל ושייטת 13. הקורס נחשב לאחד הקורסים היוקרתיים בצה"ל.

אביו המאושר של י. שסיים את הקורס בהצלחה ואת לימודי הב.א. בהצטיינות, "עלה" עם כל בני המשפחה להשתתף בטקס הסיום וממנו למדנו שבנו בוגר תיכון מכבים רעות, היה חניך בקבוצת האקרובטיקה של מתעמלי מכבים רעות, והדריך בתנועת הצופים.

האב: "חיכינו יותר משנתיים לרגע המאושר הזה. היה ברור לנו מהרגע הראשון שהילד שלנו בנוי מחומרים טובים והוא יגיע לקו הסיום. ברור שאנו שמחים, מאושרים ומצפים לפגוש את הבן ברגע שלו הוא כה חיכה ולהשתתף בשמחתו".

הידיעה - באדיבות מקומון "גל גפן" מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות