חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שר הפנים מבטל את איחוד הרשויות

 

לא להתרגש! החלטתו של השר שטרית אינה מתייחסת לאיחודים שכבר בוצעו

 

שר הפנים, מאיר שטרית, הודיע כי החליט לבטל את המהלך שיזם לבחינת איחודים ברשויות המקומיות. ההחלטה מתייחסת לאיחוד רשויות עתידי ולא לאיחוד שבוצע לפני ארבע שנים בין מועצת מכבים רעות לעיר מודיעין.

את הדברים אמר השר בפגישה שקיים אתמול, ב', שר הפנים, מאיר שטרית, בהשתתפות מנכ"ל המשרד, אריה בר, יו"ר מרכז השלטון המקומי, מר עדי אלדר, מנכ"ל מרכז השלטון המקומי, יעקב אגמון, ראשי רשויות מקומיות ואנשי המקצוע.

על פי הודעת משרד הפנים "החלטת שר הפנים התקבלה על רקע אירועים שהתרחשו בחודש האחרון ונועדו לסכל את המהלך המשמעותי, ביניהם גורמים בפוליטיקה ובשלטון המקומי אשר חזרו בהם מהתמיכה במהלך, השקעת כספי ציבור בקמפיינים תקשורתיים, ניסיון לנהל מאבקים - זאת, על אף העובדה שהמהלך זכה לתמיכה רבה בתחילת דרכו".

שר הפנים הודיע כי על אף ההחלטה על הקפאת המהלך, תמשיך ועדת אפרתי בעבודתה בהתאם לסמכות הנתונה לה ותיבחן איחודים פרטניים שיוצעו.

שר הפנים הבהיר כי עמדתו בדבר היתרונות הטמונים באיחוד, לרבות חסכון רב לשלטון המקומי והגדלת הסמכויות של הרשויות, נותרה כשהיתה: "אני סמוך ובטוח כי האיחודים המוצעים היו מובילים למהפכה אמיתית בשלטון המקומי, אך למרבה הצער ישנם גורמים אשר החליטו לטרפד את המהלך משיקולים זרים ופוליטיים כאחד".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות