חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין: צעירים עובדים ולומדים

 

נכון שזה לא חדש, אבל טוב לדעת שוב: עפ"י נתוני הלמ"ס לסוף 2006, מודיעין ממוצבת טוב סוציואקונומית

 

לקראת סקר האוכלוסין הגדול של מדינת ישראל, שצפוי להערך בסוף שנת 2008, ביצעה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה סקר מדגמי מקדים. הסקר בוצע בנובמבר 2006 ונתוניו פורסמו עתה.

בין הערים והישובים שנבחרו לסקר המדגמי היתה גם מודיעין-מכבים-רעות. בסקר נבחנו נושאי דמוגרפיה, לימודים והשכלה, עבודה והכנסות וחקירת משקי הבית בנושאי תנאי דיור ורמת חיים.

מהנתונים עולה כי במועד עריכת הסקר היו במודיעין מכבים רעות 62.3 אלף תושבים שיצרו 16.7 אלף משקי בית. 98.8 אחוז מתושבי מודיעין מכבים רעות הם יהודים.

40.7 אחוז מתושבי מודיעין הם בני 0-17 שנה. 2.9 אחוז בני 65 ומעלה. אם חשבתם שיש במודיעין אחוז גבוה של כאלה שאינם צברים מובהקים, זה נכון: 15.5 אחוז אינם ילידי הארץ. אולם רק 7 אחוז עלו לארץ אחרי שנת 1990.

ולשאלת מעמדה הסוציואקונומי של מודיעין-מכבים-רעות, די אם נראה שממוצע הנפשות למשק בית בעיר עומד על 3.7, אחוז האקדמאים הוא 43.1 ואחוז המשתתפים בכוח העבודה מכלל תושבי העיר עומד על 76.6 אחוז. כדי להבין שמצבה הסוציואקונומי הוא טוב ומעלה. חבל שהביטוח הלאומי סרב להעביר את נתוניו לסקר. נתוני הביטוח הלאומי היו יכולים לאפיין את התמונה הסוציואקונומית טוב יותר.

לשם השוואה, באותו הסקר, במזכרת בתיה 30.4 אחוז הם אקדמאים, בגדרה-23.9 אחוז, בלוד-16 אחוז וברמלה-8.8 אחוז.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות