חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חיפושים אחר גופה בגבעת התיתורה

 

כוחות בילוש וחיפוש של משטרת ישראל סרקו את גבעת התיתורה במבצע חיפושים נרחב אחר גופת צעירה מרמלה שנרצחה על רקע כבוד המשפחה

 

האם גופתה של נאדיה אבו-עמר נמצאת בגבעת התיתורה? במשטרת ישראל סבורים שיש בידם נתונים המעידים שגופתה הושלכה לבור מים או מערה בגבעת התיתורה בעיר מודיעין לאחר שבמקום בוצע שחזור עם הנאשמים ברצח.

אתמול, ב', בשעות הלילה, הובאו הנאשמים לגבעת התיתורה ובצעו שחזור של הגעתם למקום במהלכו התברר כי הם הגיעו לגבעת התיתורה ממזרח, דרך כביש הגישה הישן למכבים-רעות. אולם למעט רמזים מעורפלים, כמו המבצר הצלבני שבמקום, לא הובילו הנאשמים את החוקרים אל אתר השלכתה של הגופה.

בשל כך הוזעקו היום, ג', לפנות בוקר כוחות יחידת הכלבנים ויחידת החילוץ "מגילות" לסייע בסריקות ובחיפושים ברחבי התיתורה ובפרט בגלישה אל תוך בורות מים. בנוסף הופעלה על ידם מצלמה מיוחדת ששולשלה אל תוך הבורות ואיפשרה את סריקתם ללא כניסה בפועל.

יחידת החילוץ "מגילות" - יחידת מתנדבים של משטרת ישראל, מתמחה בחילוצים בארץ ובכל רחבי העולם. לאחרונה שהו והקימו מחנות פליטים בצ'אד ובסרילנקה.

יו"ר העמותה לשימור אתרים ונוף במודיעים, ד"ר עפרה אורבך, סיפקה לסורקים מפת בורות מים של התיתורה ויעצה בשטח בשעת הסריקות.

מהחקירה עולה כי הפרשייה החלה עוד בשנת 2005. במשך שנתיים שהתה נדיה במקומות מסתור בבאר שבע ובירושלים. ועל פי עדות האם, אביה הוא שהציע או הורה לאחד האחים להרוג את הבת.

ביום שישי האחרון הוגש כתב אישום נגד שלושה אחים ודודם, בני משפחת אבו-עמר מרמלה אשר הואשמו כי חטפו ורצחו את אחותם, נאדיה אבו-עמר, בנובמבר 2007. אחד האחים הודה בחקירתו כי "שחט את אחותו וכי הגיע לה למות".

על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז מרכז לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, הארבעה חטפו את נדיה בת ה-21 לאחר שסירבה להתחתן עם מי שאביה הורה לה. לאחר מכן רצחו אותה ושרפו את בגדיה. כתב האישום הוגש כשבידי המשטרה אין גופה.

נדיה פותתה על ידי אחד האחים ליצור עימו קשר, אחרי שגילה את מספר הטלפון הסלולרי שלה. בשנה שעברה, ב-2 בנובמבר, נפגשה עימו בחיפה שעה שהייתה בביקור אצל בת משפחה, שם גם נחטפה על ידי הארבעה. בשלבי החקירה הראשוניים נראה היה שהיא נרצחה באתר סמוך למושב מצליח.

חקירת פרשיית הרצח של נדיה אבו עמר נערכה במשטרת מוריה (ירושלים), משום שביום חטיפתה שהתה במעון נשים בירושלים. למרות שפרטי החקירה טרם נחשפו בבית המשפט, התברר כי בני משפחתה אכן חטפו אותה לשם רציחתה.

גבעת התיתורה עלתה כאתר בו השליכו הרוצחים את הגופה לאחר הצלבת המידע משני מקורות: עדויות הנאשמים בחקירתם, וכן מיקום סלולרי בליל הרצח שהוביל אף הוא אל התיתורה. בעניין זה נראה שהשיחה הרלוונטית בוצעה בטרם עזבו הרוצחים את המקום.

עם זאת, אין מידע מוצק ביחס למקום הרצח עצמו, לעניין זה קיימות שתי גירסאות: האחת שנדיה נרצחה באתר אחר והיא הובאה לתיתורה לאחר מכן, והשנייה, שגם הרצח עצמו בוצע בסמוך למקום השלכת גופתה.

בתום החיפושים היום, טרם נמצאה הגופה. לא נמסר האם ומתי יימשכו הסריקות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות