חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחאת הורים בטקס חנוכת אולם הספורט בעירוני ב’

 

שלטי מחאה קידמו את פני הבאים לטקס החגיגי של חנוכת אולם הספורט החדש בתיכון עירוני ב'. מי מקבל יותר שעות שימוש ואת מי שכחו להזמין לאירוע?

 

אולם הספורט החדש בבית הספר עירוני ב' נחנך אתמול, מוצאי שבת, בטקס חגיגי. אך לפני המופעים המרשימים, התאורה הצבעונית והמוזיקה הסוחפת, העיבו על השמחה ארבעה מפגינים שעמדו בכניסה לאולם בהפגנת מחאה שקטה.

את המחאה הובילה יו"ר הנהגת ההורים של התיכון ע"ש יצחק רבין, בת-עמי סולמי שושן. לצידה עמדו והניפו שלטי מחאה עוד 3 תלמידים. מחאתם היתה על שנציגות בית הספר כלל לא הוזמנה לטקס חנוכתו של אולם שהוקם במתחם בית הספר.

לדברי בת-עמי, זה לא סביר ובוודאי שאיננו מכובד שלא מנהלת בית הספר ואף אחד מנציגות ההורים, לא הוזמן לטקס חנוכת האולם שנבנה עבור התיכון.

בנוסף, נטען על ידה, שלמרות שהאולם אמור לעמוד לרשות בית הספר בשעות הפעילות המקובלות, מהבוקר ועד ארבע אחר הצהרים, "שעות רבות האולם מוצא מרשות בית הספר לטובת פעילויות שונות של המתנ"ס, פעילויות שאין בינן לבין בית הספר דבר וחצי דבר".

במקום נכחו גם מנהל המתנ"ס, מושיק אטיק, הממונה על הספורט במתנ"ס, חנן דנצינגר, יו"ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף ומנהלת אגף החינוך בעירייה, חיה שיטאי. ניכר היה שמחאה זו ונסיבותיה, הביכו לפחות את חלקם.

חיה שיטאי שהופתעה מהמחאה, בררה את נסיבותיה עם חנן דנציגר ומושיק אטיק. אחר כך נגשה לשוחח ולברר את הדברים עם בת-עמי המפגינה. יחד עימה ניגש גם מיגל הרף.

תגובתה של שיטאי הייתה מאופקת והביעה פליאה על נסיבות האירוע. ראש העיר, משה ספקטור, שהגיע דקות ספורות מאוחר יותר, הקשיב גם הוא לקריאות המחאה, אולם לא יכול היה להגיב או לדבר עימם מכיוון שאיבד את קולו לפני מספר ימים.

גם במהלך טקס פתיחת האולם לא נשא ספקטור דברים משום שלא יכול היה לדבר. במקומו נשא דברי ברכה קצרים, סגנו ומ"מ חיים ביבס, שסקר את פעילות הבנייה של אולמות נוספים בעיר והשלמת הפיתוח הסביבתי באולם שזה עתה של עירוני ב'.

מלבד חיים ביבס, כבדו את הטקס בנוכחותם גם סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ וחבר המועצה מוטי גרונר.

מופע הפתיחה היה מושקע ומוקפד ונוהל היטב וביעילות על ידי רותי זוהר עם נבחרת האקרובטיות שלה ה"סנוניות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות