חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שריפה בקניון עזריאלי מודיעין

 

במשך כשעה בערה האש בכניסה לקומת המסחר בקניון עזריאלי מודיעין. שריפה שפרצה ככל הנראה מעבודות ריתוך כילתה את החזית. אין נפגעים

 

הבוקר, ב', בסביבות השעה 11 פרצה שריפה בכניסה הצפונית של קומת המסחר בקניון עזריאל הנבנה במרכז העיר מודיעין. מבדיקה ראשונית בשטח העריכו אנשי כיבוי האש כי מקור השריפה ככל הנראה בעבודות ריתוך שבוצעו במקום.

מיד עם פרוץ השריפה הוזנקו למקום ארבע כבאיות עם צוותי כיבוי מתחנת מודיעין ששהו באותה עת בתרגיל בשטח באזור צומת גמזו. יצוין כי שריפה נוספת פרצה במקביל בתל חדיד וגם לשם הופנו ארבע כבאיות.

בנוסף בשל הודעה על פועלים לכודים בקומת המסחר של עזריאלי הוזנקו כוחות הצלה של מד"א שבסופו של דבר נותרו ללא עבודה לאחר שהתברר שאין נפגעים ואין לכודים.

האש כובתה בתוך כשעה כאשר הכבאים עשו שימוש במעלית מכאנית של האתר ובאמצעות זרנוקי מים.

האש כילתה את ציפוי העץ הדקורטיבי החיצוני שציפה את חזית הכניסה של קומת המסחר בקניון. בנוסף בשל החום הרב התבקעה והתנפצה חזית הזכוכית של המבנה וכן מספר חלונות ראווה של החנויות הקרובות לכניסה.

לדברי פועלים ששהו במקום, בעת שפרצה האש, מדובר בעבודות ריתוך שביצע פועל וכתוצאה מכך החום הצית את צמר הסלעים שהונח כבידוד בין לוחות ציפוי העץ וקיר האבן של הקניון.

למקום הגיע מנכ"ל קנית ישראל, מנחם עינן, שקיבל הסברים על הנעשה ממנכ"ל קניון מודיעין שמואל בין.

בסביבות השעה 12:30 בצהרים עזבו אחרוני כוחות הכיבוי וההצלה את המקום. בשלב זה טרם הסתיימה חקירת האירוע על ידי בוחני כיבוי אש בראשותו של מפקד מרחב כיבוי אש איילון, טפסר מאיר הראל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות