חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ניצחון למודיעין מכבים רעות בחידון הציונות

 

עמרי בן-חורין מעירוני ב' וארנון רובינשטיין מתיכון מכבים רעות ייצגו את כל מחוז ירושלים בשלב הארצית של חידון הציונות לכבוד שנת ה-60 למדינת ישראל

 

נציגי מודיעין מכבים רעות זכו בשלושת המקומות הראשונים בשלב המחוזי של חידון הציונות. עמרי בן-חורין מעירוני ב' ע"ש רבין וארנון רובינשטיין מתיכון מכבים רעות ייצגו את מחוז ירושלים בגמר הארצי אליו מתקבלים שני מתחרים מכל מחוז.

לחידון הציונות המחוזי, קדמו מספר שלבים: תחרות כיתתית, תחרות בית ספרית ותחרות אזורית. לשלב תחרות חידון הציונות למחוז ירושלים, עלו 10 תלמידים מצטיינים מרחבי המחוז.

החידון המותח נמשך 4 שעות וכלל בתחילה, את שלב השאלה הזהה בנושא 60 שנה למדינת ישראל וירושלים בירת ישראל. בשלב השאלה המהירה, נשאל כל מתחרה על אישיות ציונית, בדרך להקמת מדינת ישראל.

בשלב הסופי, חמשת המצטיינים, אשר ניקודם, שוקלל עם שלבי התחרות הקודמים, ענו על כתב חידה: עמרי בן-חורין השיב על השייח' אמין טאריף, מנהיג העדה הדרוזית וזוכה פרס ישראל על מפעל חיים וארנון רובינשטיין על מניה שוחט, ממקימי הארגונים "השומר", "בר-גיורא" ו"גדוד העבודה".

את עמרי ליוותה, נעמה הומינר, רכזת המורשת והאזרחות, בעירוני ב' ואת ארנון רובינשטיין ליוו מנהלת התיכון, רות לסרי, הסגנית, מירי חוגרי, והמחנכות עדנה בראל וארנה פינקלשטיין.

במקום השלישי, זכתה נועה בכר, מאולפנת אורות מודיעין, אשר לוותה ע"י המנהל, הרב אשר כורסייה.

בצוות השופטים היה גם מאיר שמעוני, ראש מנהל החינוך במודיעין בעבר וכיום מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך.

ראוי לציין, כי בן-חורין ורובינשטיין הם שחקנים בליגת השחמט הארצית ותלמידיו של המורה, מרדכי שמיס.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות