חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מתי ייהרס בית הנוער?

 

הבית עם הגג האדום בכניסה לעיר שנבנה באופן לא חוקי עדין לא נמסר לבני הנוער ועכשיו מתברר שדינו של המבנה להיהרס לטובת מחלף. השאלה רק מתי

 

בית הנוער עם הגג האדום, בכניסה הראשית של העיר מודיעין, צפוי להיהרס בתוך כחצי שנה. כך עולה מדבריו של מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, שנאמרו במהלך סיכום שבוע הנוער ויום חילופי שלטון בעיר.

לדבריו הבניין נבנה וממוקם על שטח שעפ"י תוכנית בניין עיר (תב"ע) אמור לשמש בעתיד את מחלף הכניסה למודיעין מכביש 443. עוד הוסיף כרמון כי הנושא עלה להחלטתו של היועץ המשפטי של משרד ראש הממשלה שקבע כי דינו של המבנה הוא להיהרס.

מאידך, ציין כרמון כי בימים אלה מתבצע ניסיון לדחות את רוע הגזירה לתקופה לא מוגדרת, זאת משום שממילא אין צפי בשנים הקרובות לבנייתו של המחלף.

נציין כי המבנה שנועד לשמש כמועדון נוער נמסר עוד בקדנציה הקודמת של העירייה לידי החברה הכלכלית שמשכירה אותו לפעילויות שונות ביניהן לחוגים. על פי החוזה שנחתם צפוי המבנה לחזור לחזקת העירייה בחודש הבא. בעקבות לחץ ציבורי נעתרה החכ"ל והשכירה לפני כחודשים חדר במקום לטובת פעילות מועדון המוזיקה.

במהלך הדיון ציין מנהל המתנ"ס, מושיק אטיק, כי לא רק שאסור להרוס את המבנה, אלא שיש לבחון כיצד להרחיבו באמצעות מבנים לא קבועים. זאת לנוכח מצוקת המקום לפעילות בני הנוער בעיר.

פרט נוסף שמן הראוי לציין הוא שכיום נבנים בקרבה רבה למבנה הבית עם הגג האדום, בתים חדשים של שכונת ציפור-צפון. ספק אם כל רוכשי הדירות שבמקום יודעים או מודעים לעובדת קרבתו הרבה כל כך של מחלף תחבורתי עתידי מול בתיהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות