חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

פצוע קשה בקניון עזריאלי

 

טרגדיה בקניון עזריאלי. גבר נפל מקומת המסחר הראשונה אל רצפת קומת החניון ונפצע באורח קשה. כוחות משטרה סגרו את זירת האירוע ופתחו בחקירה

 

אתמול, מוצאי שבת, בסביבות השעה עשר בלילה נפל גבר כבן 37 מגובה שלוש קומות בקניון עזריאלי במודיעין, שנפתח לפני שבועיים. הגבר נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים תל השומר.

עדי ראיה סיפרו כי הגבר, שהיה בקניון בבילוי עם בני משפחתו, מעד מעל מעקה פיר המדרגות הנעות שבקומת המסחר הראשונה. הוא נפל אל קומת החנייה. כוחות מד"א פינו את הפצוע אל הניידת שעמדה בכניסה לרחבת הירידים. במשך דקות ארוכות קיבל הפצוע טיפול בתוך הניידת.

למקום הוזעקו כוחות ממשטרת מודיעין שסגרו את הכניסה למקום הנפילה ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.

דובר מד"א איילון, רועי קובו, מסר כי "גבר בן 37 נפל מגובה שלוש קומות אל קומת החנייה. למקום הגיע אמבולנס ומיד אחריו ניידת לטיפול נמרץ. אובחנה פגיעה רב מערכתית עם פגיעת ראש קשה. הפצוע איבד את הכרתו וקיבל טיפול ראשוני כולל הרדמה בניידת ופונה במצב קשה לחדר טראומה בתל השומר."

מנהלת השיווק של קניון מודיעין, יעל אילון, מסרה כי "האירוע עדיין נמצא בחקירה והודעה רשמית ניתן יהיה למסור רק לאחר סיום החקירה".

מדובר משטרת מודיעין, רפ"ק דוד גרונין, נמסר כי מדובר בארוע של נפילת אדם מגובה של 3 קומות, בקניון עזריאלי במודיעין. לדבריו, אל החקירה צפוי להצטרף חוקר מטעם משרד העבודה והרווחה.

מנסיבות הארוע כפי שעולות עד כה מהחקירה, מסתבר כי האיש שנפל ניסה לסייע לנערה שתיקה נתפס בשולי הדרגנוע. האיש שעמד בחלקו העליון של הדרגנוע, ניסה להרים את התיק התפוס תוך שהוא נשען על המעקה ומניח את ידו על פסי ההנעה של המדרגות.

בשל כך, איבד את שיווי משקלו וצנח אל רצפת קומת החניון. לדברי רפ"ק גרונין, אין בארוע הזה כל חשד לפלילים. כמו כן הוסיף כי טרם אותרה, אם היתה, בעיית בטיחות במתקן.

תיק החקירה יסגר רק בתום החקירה המשותפת עם חוקר התאונות של משרד העבודה.    

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות