חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ברוך מרזל: ”נוריד את מחירי הבתים ברעות”

 

עשרות מפגינים ומפגינות הגיעו אמש לרעות להפגנה מול ביתו של גדי שמני, אלוף פיקוד מרכז. בעימותים עם המשטרה נעצרו כ-100 מפגינים

 

בעקבות צו הרחקה מינהלי עליו חתם אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני, נגד 3 מתושבי יהודה ושומרון הגיעו אמש, ג', עשרות מתנחלים לרעות במטרה להפגין מול בית של האלוף.

צו ההרחקה הוצא כנגד מאיר ברטל ודוד ליבמן מהישוב עדי-עד ועקיבא כהן מיצהר, בשל היותם מזוהים עם הכוונה לשבש ולפגוע בעבודות מסיק הזיתים של הפלסטינאים, עבודות שהחלו השבוע.

משטרת מודיעין תוגברה בכוחות ממשטרת לוד, מג"ב ומרחב השפלה. הכניסה לרעות נחסמה למעבר מתנחלים שהתכוונו להגיע אל תוך היישוב.

בסביבות השעה 20.00, נעצרו 2 אוטובוסים עם מפגינים שהגיעו מקרית ארבע, במחסום שבכניסה לרעות. המפגינים ירדו מהאוטובוסים והתכוונו להמשיך באופן רגלי אולם השוטרים מנעו זאת מהם.

במהלך העימותים במחסום נעצרו כ-60 מהמפגינים ונלקחו לתחנת מודיעין למעצר. רובם - בני נוער, בנים ובנות. בין העצורים גם נדיה מטר, דניאלה וייס ויהודית קצובר.

הכניסה לרחוב בו גר האלוף שמני נחסמה הרמטית מכל הכיוונים. למקום הצליחו להגיע כ-50 מפגינים ומפגינות. הם נשאו שלטים ולא התעמתו עם המשטרה.

בין המפגינים היה גם ברוך מרזל שאמר בין השאר: "מה שלא עושים לשמאלנים האנרכיסטים כבר שנתיים בנעלין עושים בלי למצמץ נגד יהודים תושבי השומרון. אנחנו לא נפסיק להגיע לכאן ונפגין שוב ושוב. מחירי הבתים פה (ברעות) עוד ירדו מהמהומות שנקיים כאן. אין דבר, אל תדאגו, אח"כ הם ממילא יעלו מחדש." לצידו היה גם מאיר ברטל, אחד ממקבלי צווי ההרחקה.

בסביבות השעה 22.00 החליטו מפקדי המשטרה במקום לפזר את ההפגנה. רפ"ק דני חדד, מפקד משטרת מודיעין, קרא למפגינים להתפזר והודיע כי אם לא יתפזרו מרצונם הם ייעצרו גם אם יהיה צורך לעשות שימוש בכוח.

קריאתו התקבלה בקריאות בוז ובשריקות עזות של משרוקיות שנשלפו על ידי המפגינים. בתוך כחצי שעה פוזרה ההפגנה על ידי המשטרה. כ-30 מפגינים ומפגינות נעצרו והובלו אף הם לתחנת משטרת מודיעין.

שעה ארוכה אח"כ ניתן היה למצוא נערים - מפגינים משוטטים ברחבי רעות ולאורך דרך יאיר פרג, כשהם מחפשים את דרכם אל מחוץ ליישוב. רבים מהם היו צמאים וניכר שהגיעו ללא הכנה ראויה. כולם עשו את דרכם לעבר צומת שילת, שם נקבעה להם נקודת האיסוף בחזרה לביתם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות