חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חברת ניסקו תקים מרכז במודיעין

 

הסגן חיים ביבס מדווח כי חברת ניסקו, מקבוצת ניסקו ארדן, תקים מרכז לוגיסטי באזור התעסוקה בעיר. "אני מקווה שבעקבותיהם יגיעו עוד חברות"

 

בפגישה שהתקיימה השבוע עם נציגי חברת ניסקו התבשרה עיריית מודיעין כי החברה החליטה להקים מרכז לוגיסטי באזור התעסוקה של מודיעין בליגד. המרכז ישתרע על שטח של 11,000 מ"ר. את הדברים מסר הסגן ומ"מ חיים ביבס.

חברת ניסקו חשמל ואלקטרוניקה בע''מ נוסדה בשנת 1978. ומאז הקמתה משמשת כזרוע המרכזית בקבוצת ניסקו-ארדן, ועוסקת ביבוא, ייצור ושיווק אביזרים ומוצרים בתחום החשמל והאלקטרוניקה.

החברה הינה הנציגה בישראל של חברות ענק וקונצרנים בינלאומיים, בניהם קונצרן SIEMENS, OSRAM, GEWISS, 3M וחברות בינלאומיות נוספות. בנוסף, משווקת החברה מגוון מוצרים כחול-לבן מתוצרתה, הכולל מגוון רחב של מוצרי אינסטלציה חשמלית וגופי תאורה.

מ"מ ראש העיר, חיים ביבס התייחס לבואה של החברה למודיעין ואמר כי "אלה הם תחילת הניצנים של כל תהליך זריעת הזרעים שנעשה לאורך השנים האחרונות. אני מקווה מאד שבעקבותיהם יגיעו עוד כמה חברות לאזור התעסוקה. עדיין יש מה לשפר ולקדם באזור זה, לרבות טיפול חזותי בשדרה המרכזית, אך ללא ספק העסק התחיל לתפוס תאוצה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות