חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שוב הפגנות ליד ביתו של האלוף שמני

 

מרזל הבטיח - ומקיים: שוב הפגנות של בני נוער ליד ביתו של אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני, ברעות. הבוקר (ד’) שבו עצורים מהלילה אל ביתו של שמני ונעצרו בשנית

 

כ- 100 מפגינים מתושבי יהודה ושומרון, רובם בני נוער, הגיעו במוצאי החג, (מוצאי שמחת תורה, יום ג’) בשעות הלילה, להפגין מול ביתו של אלוף פיקוד המרכז גדי שמני שברעות.

ההפגנה לא הייתה אלימה, ולמעט דין ודברים ומעט דחיפות בין המפגינים לשוטרים, לא נרשמו ארועים חריגים בין המפגינים למשטרה. כ- 30 מפגינים ומפגינות עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה במודיעין, 9 נעצרו. כשעה וחצי אחר חצות חזר השקט.

הבוקר (ד’) בסביבות השעה 07.00 שוחררו כ- 20 ממעוכבי הלילה. אולם במקום לשוב לביתם, התארגנו מחדש וצעדו מתחנת המשטרה לרעות, שוב אל ביתו של האלוף שמני.

פעילות שטח של המשטרה זיהתה את צעירים וניידות הוזנקו שוב לעבר ביתו של האלוף שמני. שני נערים עוכבו והוכנסו לניידת כבר ליד ביתו של האלוף שמני. האחרים נתפסו ברחוב ברקת. כארבע ניידות משטרה בפיקודו של רפ"ק דוד גרונין, ראש משרד החקירות בתחנה, הקיפו את הצעירים ובתום דקות ארוכות לקחו אותם שוב, בחזרה לתחנת המשטרה.

נציין כי בהפגנה גדולה יותר שנערכה לפני כחודשיים שנערכה זמן קצר לאחר הוצאת שלושת צווי ההרחקה כנגד תושבי הר חברון, נטל חלק בהפגנה ברעות גם ברוך מרזל ש"התחייב" לשוב פעם אחר פעם לביתו של האלוף שמני ו"לגרום להורדת מחירי הבתים ברעות".

במהלך השבועות שחלפו מאז, מציבה המשטרה באופן קבוע ניידת ושוטרים במוצאי שבתות ליד ביתו של האלוף שמני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות