חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סטריטבול ע”ש עוז צמח ז”ל

 

מאות ילדים ובני נוער, בנים ובנות, השתתפו בטורניר הסטריטבול ע"ש עוז צמח ז"ל. זהו מחזה מרהיב שאפילו רק עבורו כדאי היה להתאמץ ולארגנו. משפחת צמח שומרים את בנם, עוז, בבית, במפעל הנצחה שנכנס ללוח הזמנים השנתי המקומי

 

טורניר הסטריטבול השנתי לזכרו של סמ"ר עוז צמח ז"ל, נערך ביום שישי האחרון. הטורניר הופך עם השנים למוסד של ספורט עממי קבוע בנוף הכדורסל המקומי.

השנה התווסף לטורניר המקורי משחק מסכם בו נטלו חלק קבוצת כוכבי העבר של מכבי ת"א ובראשם טל ברודי ודורון ג’מצ’י מול קבוצת הליגה המקומית של מכבי מכבים-רעות.

בטכס חלוקת הגביעים והמדליות אמר חיים צמח, אביו של עוז ז"ל, שהאירוע כולו מרחיב את הלב, שאירוע שכזה גם אם לזמן קצר, מפחית במשהו את עצמת הכאב והאבדן. " היית מאמין? כולם באו לכאן עבורך, עוז, לתת לך כבוד ולהוקיר אותך" אמר אביו של עוז.

דורון ג’מצ’י אמר בדבריו כי זהו כבוד וחובה לבוא עם כל הקבוצה ולהוקיר את זכרו של חייל שנהרג בהגנה על הארץ.

קבוצת הותיקים של מכבי תל-אביב נקראת על שמו של רלף קליין ז"ל ופועלת רבות להנצחת שמו של המאמן האגדי של מכבי ת"א. למרות הגילאים המתקדמים, לא התקשו שחקני העבר לנצח את קבוצת הליגה המקומית. ג’מצ’י, ויל סמיט, מוטי דניאל והאחרים הוכיחו שהם לא שכחו לשחק.

לקראת כניסת שבת הסתיימו המשחקים. מפעל הנצחה משפחתי שמביא אליו מאות בני נוער לשחק כדורסל עפ"י חוקים קצת אחרים, אבל כאלו שמאפשרים לדחוס משחקונים רבים לפרק זמן קצר ונתון, הפך עד מהרה להנצחה ציבורית-חברתית נרחבת.

אולם הכדורסל ברעות לא רואה לעיתים קרובות מדי קהל כה רב שגודש את יציעיו במשחקי כדורסל. ביום שישי האחרון, הייתה לו עדנה-הוא היה מלא מפה לפה בשחקנים, הורים, ובני נוער רבים שבסופו של דבר באו לחלוק כבוד לעוז צמח, בן יישובם שרבים מהם הספיקו להכירו ומנציחים את זכרו במפעל ספורטיבי מיוחד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות