חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועי חברון הגיעו לצומת שילת

 

מפגינים הגיעו אמש, ערב יום חמישי, לצומת שילת, להביע סולידריות עם מתיישבי חברון המפונים מבית המריבה. המשטרה נערכה בכוחות מוגברים. לא נרשמו עימותים אלימים. הפקק הגיע עד לצומת קברות המכבים

 

פקק ענק נוצרו אתמול (ה’) בשעות הערב המוקדמות, בין צומת שילת לצומת קברות המכבים. הסיבה: מפגינים שהגיעו לצומת במטרה להפגין הזדהות עם אירועי חברון ופינוי בית המריבה שם.

כוחות משטרה ומג"ב רבים הגיעו אל הצומת והתפרסו בה. העימותים עם כ-40 עד 50 הצעירים שבאו למקום היו מינוריים ולמעט נסיון קצר אחד לא בוצעו חסימות פיסיות של הצומת ע"י המפגינים. רוב העימות התמצה בדין ודברים וצעקות.

במקביל לפעילות זו דווח על חפץ חשוד שהתגלה מול תחנת הדלק שילת. חבלן משטרתי שהגיע למקום טיפל בחפץ עד שהוברר כי לא מדובר במטען.

צומת שילת שמהוה צומת מרכזי לתנועת תושבי גוש טלמונים-דולב והסביבה, כמו גם ציר תנועה מרכזי חליפי לכביש מס’ 1 לעבר ירושלים, הופך מפעם לפעם מטרה לחסימות על ידי מפגיני הימין. חסימות מעין אלו בוצעו כבר בעבר במהלך אירועי ההתנתקות מרצועת עזה.

הפעם היתה זו קבוצה גדולה של בני נוער, בעיקר, שבאו רובם מהישוב בית חשמונאי. 7 מהם עוכבו על ידי המשטרה ושוחררו זמן קצר לאחר מכן. לא בוצעו מעצרים.

במקביל, בשל חשש מהפגנות תגובה ליד ביתו של אלוף פיקוד המרכז, גדי שמני, שברעות, התייצבו בכניסה לישוב שתי ניידות משטרה במטרה לעצור מפגינים אם יגיעו ולמנוע את הגעתם לביתו של האלוף שמני.

אולם אלו נותרו ללא תעסוקה, בעיקר משום שרוב המפגינים שנהגו להגיע למקום בעבר, היו באותה השעה בחברון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות