חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רוח חדשה בלשכת ראש העיר מודיעין

 

תם עידן ההתנערות מאחריות: ראש העיר החדש מנחה, לא עוד הפניית האצבע למשרד השיכון. ובנוסף, יוקצה זמן קבוע למפגשים אישיים עם התושבים

 

ראש העיר, חיים ביבס, השתתף ביום ראשון בפורום המטה של העירייה. במסגרת זו הציג את ראיית עולמו במספר תחומים עליהם מופקדים משרדי העירייה השונים.

בכלל זה התייחס לתפיסת עולמו באשר לשירות שעל העירייה להעניק לתושבי העיר, כמו גם באשר לעתידה של העיר, הטיפול בענייניה השוטפים ופיתוחה העתידי.

ראש העיר הבהיר כי הוא רואה חובה לשפר את הקורה במתחמי העיר הקיימים ולקדמם. מהנחיותיו עולה שינוי מהותי בהתייחסות הנדרשת לתלונות תושבים בכל חלקי העיר: מעתה הכוונה היא שכל בעיות התושבים יפתרו דרך העירייה וכי התושבים לא יופנו יותר לקבלת פתרונות ממשרד השיכון.

"על העירייה", אמר ראש העיר, "להיות עם אוזן קשבת לתושבים ולהוות את הכתובת הבלעדית לבעיותיהם".

לאור האמור יבצע ראש העיר סיורים שבועיים קבועים במתחמי העיר השונים ובאתריה. כמו כן יקבל את תושבי העיר בלשכתו לשיחות, בתאום עם הלשכה , בכל יום א’ בשבוע בין השעות 19:00 - 16:30.

בסכמו את דבריו העלה ראש העיר על נס את תפקוד עובדי העירייה ומנהליה, שמרביתם השתתפו בפורום המטה והודיע כי בכוונתו לצרף אל הפורום הזה עוד 2 - 3 בעלי תפקידים שיהיו חלק פעיל האחראי לטיפול בבעיות העיר ובפיתוחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות