חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביבס:”אינני מתכון לנהל מלחמות עם קונקס”

 

60 אלף שקל נתרמו אתמול (ב’) על ידי חברת "קונקס", לעמותה למען הקשיש במודיעין. בדברים שנאמרו על ידי ראשי העיר, הנכנס והיוצא, הוזכרה "טראומת" ימי כניסת החברה לפעילות בעיר

 

אתמול (ב’) העניקה חברת "קונקס" צ’ק בסך 60 אלף שקל כתרומה לפעילות העמותה למען הקשיש במודיעין. בטכס הקצר נטלו חלק ראש העיר חיים ביבס, יחד עם ראש העיר היוצא משה ספקטור. לחבר המועצה החדש ומחזיק תיק הרווחה בעירייה, אילן בן-סעדון, היתה זו הופעת בכורה תחת הכובע החדש.

את החברה ייצגו בטכס צמרת מנהלי החברה ובהם: סמנכ"ל התפעול, משה לסקר, יו"ר ומנכ"ל "ויאוליה ישראל" אורי שטרקמן ואחרים.

ראש העיר חיים ביבס התייחס בדבריו לתקופת כניסתה של החברה לפעילות בעיר, תקופה בה לר הצליחה החברה לעמוד ברמת שירות נאותה, אוטובוסים אחרו או כלל לא הגיעו ומהציבור הרחב בעיר עלו קולות של כעס ועוינות כלפי החברה.

בין השאר אמר:"עיריית מודיעין תשתף פעולה מלא עם חברת ויאוליה בכהונתי, נפגש ונדון על כל הדברים ונתקדם ביחד למען תושבי מודיעין. אינני מתכונן לנהל מלחמות עם החברה וכל מי שטוען כי יש לעשות כן טועה משום שבסופו של דבר צריך לתת לתושבים מענה ושירות והדבר לא יקרה תחת מלחמות".

משה ספקטור התייחס אף הוא לדברים והוסיף כי:"חברת ויאוליה הצליחה לשקם את פעילותה ולהפוך במאה שמונים מעלות את הדברים ואני מאחל לתושבים כי פעילותה תמשיך כך ותשרת את תושבי מודיעין".

את הצ’ק בסך 60 אלף שקל קיבל לידיו יו"ר העמותה למען הקשיש במודיעין, טוביה רוזמן, שהודה לנציגי החברה. טוביה סקר את פעילות העמותה בעיר על גוניה השונים וציין כי תרומה זו תשמש להרחבת הפעילויות ולחיזוקן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות