חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שינויים בקוי ”קונקס” במודיעין

 

החל מאמש (א’) חלו שינויים בלוחות הזמנים של קוי ”קונקס” בעיר. השינויים נעשו בעצה אחת עם העירייה, ועד ההורים העירוני ומשרד התחבורה, במטרה לשפר את זמינות הקווים בבוקר לתלמידים

 

"קונקס" מודיעה על שינויי לוח זמנים בקווים העירוניים מתוך מטרה לשפר את איכות השירות והזמינות של האוטובוסים לתלמידי בתי הספר בשעות הבוקר.

עפ"י הודעת החברה, "במסגרת הדיונים בין הנהלת ויאוליה טרנספורטיישן (קונקס), אנשי עיריית מודיעין ויו"ר ועד ההורים במודיעין, מר מיגל הרף, הוחלט באישור משרד התחבורה, כי ישונו זמני נסיעות הקווים העירוניים בעיר לטובת לקוחות החברה בעיר.

בסוף השבוע האחרון פירסמה החברה בעיתוני התקשורת המקומית כי יש לבדוק באתר החברה (http://www.connex.co.il/city.asp?cityID=220ׂ במדויק את לוחות הזמנים של מרבית הקווים בעיר. זאת משום שהוסכם על שינוי זמני הנסיעה לטובת סנכרון טוב יותר של זמני הגעת האוטובוסים וזמני פתיחת ימי הלימודים והגעה מדויקת יותר לתחנת הרכבת בעיר".

עוד נמסר בהקשר זה כי, "על אף שהקווים העוברים בעיר בדרכם למוסדות החינוך אינם יכולים לעבור בהתאמה מלאה לכל בי"ס ובי"ס, נעשה חישוב זמנים בסיסי שהוביל לכך כי מספיק לשנות את יציאת האוטובוסים במספר דקות בלבד ובכך לשפר את הזמנים משמעותית בשעות הבוקר והצהריים".

בנוסף מודיעה הנהלת החברה על כוונתה להשקיע כ-12 מיליון שקל לרכישת אוטובוסים חדשים שיפעלו במודיעין. עפ"י ההודעה: "התרומות הכספיות לקהילה וההשקעה ברכבים חדשים הינם הוכחה ברורה לכוחה של החברה ונחישותה לשיפור השירות בעיר למען הציבור תוך הקשבה מלאה לתושביה".

בכוונת החברה לבצע סקרי שביעות רצון בקרב קהל המשתמשים, סקרים בהם יחוו הנוסעים את דעתם ויציעו רעיונות לשיפור איכות השירות.

לדברי סמנכ"ל התפעול של קונקס, משה לסקר, קיימת צמיחה של 25 אחוזים בקווים העירוניים וגידול של 30 אחוזים בקווים הבינעירוניים. עפ"י תחזיותיו, "השימוש בתחבורה הציבורית יגדל אף יותר כפי שקרה באשכול אשדוד וטבריה בהן הגדלנו בלמעלה מ-40% את השימוש של התושבים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות