חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מצפצפים עלינו

 

בימים הקרובים יחלו מטוסי הג’מבו לרעום מעל שמי מודיעין. לא עזרו העצומות, לא עזרו הפניות הרשמיות וגם בג"צ דחה בינתיים עתירה. תכינו אטמי אזניים! מודיעין מצטרפת לערים שהמדינה מצפצפת עליהן

 

מסתבר שלחצה של רשות התעופה האמריקאית והכרזתה על נתב"ג כעל שדה תעופה של העולם השלישי, עובד חזק יותר על משרד התחבורה ורשות שדות התעופה מאשר לחצה של רשות מקומית בישראל. עובדה!

בכוונת רשות שדות התעופה להתחיל בפיילוט של נחיתה בשדה התעופה נתב"ג מעל שמי העיר מודיעין. ההתניה שנתנה רשות שדות התעופה האזרחית הייתה בדיקת רעש של המטוסים הנוחתים.

בימים אלה מציבים רשות שדות התעופה והמשרד לאיכות הסביבה מתקנים האמורים למדוד את הרעש ובכוונת רשות שדות התעופה האזרחית לתת אישור לביצוע הניסוי.

בשבוע שעבר נפגש ראש העיר, חיים ביבס, יחד עם יועץ טיסות מטעם העירייה ובכירי העירייה, עם האחראים לכך ברשות התעופה האזרחית ועם סמנכ"ל רשות שדות התעופה.

במהלך הפגישה הציג מומחה מטעם העירייה הצעות חלופיות לנחיתת מטוסים שלא במעבר מעל שמי העיר מודיעין. הצעות העיר נפסלו למעט אחת שלגביה תעשה בדיקה נוספת.

בימים הקרובים תתקים פגישה לבחינת החלופה שמציעה העיר. "אנו משוכנעים שחלופה זו הינה אפשרית" נמסר מדוברות העירייה.

כמו כן נמסר כי עיריית מודיעין מציבה מטעמה גם מתקנים לבדיקת רעש, כי אין בכוונתה להסתמך על בידוק חיצוני. במקביל לכל הדרכים של משא ומתן מכינה הלשכה המשפטית עתירה לבג"ץ במקרה הצורך.

עוד נמסר כי "יש לציין שבמידה והניסוי יחל בשל בעיות מזג אוויר, הוא מתוכנן להתקיים רק בשעות אחר הצהריים מעל שמי העיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות