חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הפסקת חשמל שיבשה את יום שישי

 

קצר בשתי נקודות של רשת הכבלים התת-קרקעית במודיעין גרם להפסקת החשמל הגדולה ביום שישי. הפגיעה הייתה באזור ליגד סנטר וברחוב יהלום

 

עובדי חברת החשמל עבדו שעות ארוכות ביום שישי האחרון על מנת לתקן את הנזקים ברשת הכבלים התת-קרקעית שמספקת חשמל לעיר מודיעין מכבים רעות.

זאת בעקבות קצר בשתי נקודות שונות בעיר שגרם לשיבושים באספקת החשמל בשעות אחר הצהרים והערב.

בסביבות השעה 18:00 התקבלו במוקד 103 של חברת החשמל פניות תושבים ממודיעין מכבים רעות על הפסקת חשמל בעיר. חלקן של השכונות נותרו ללא חשמל וחלקן סבלו מהפסקות קצרות במהלך תיקון התקלה.

אילן ארנון, דובר מחוז הדרום של חברת החשמל, מסר כי צוותים הוזנקו במהירות למקום והחלו בעבודות לאיתור מקור התקלה. כיוון ורשת החשמל במודיעין היא רשת כבלים תת-קרקעית מספר הפסקות החשמל הוא אפסי יחסית למקומות בהן הרשת עילית, אך במקרה של פגיעה בכלים איתור הפגיעה ממושך יותר.

למודיעין הוזנקה גם מעבדה מיוחדת לאיתור קצרים בכבלים תת-קרקעיים. עובדי חברת החשמל עבדו בשטח ואיתרו את הקצר בכבל בשתי נקודות האחת באזור ליגד סנטר והשנייה ברחוב יהלום בשכונת קייזר.

הצוותים ביצעו חפירה והחלו בעבודה מורכבת להחלפת קטע הכבל הפגום. יודגש, כי במשך העבודות לאיתור ולהחלפת הכבל, בוצעו על ידי טכנאים נוספים של חברת החשמל עבודות להעברת הזרם ועל ידי כך הוחזרה בהדרגה אספקת החשמל ללקוחות המופסקים במספר נקודות במודיעין.

עד השעה 20:00 הוחזרה אספקת החשמל לרוב התושבים. לחלק הקטן שהיה מופסק לאחר 20:00 הוחזרה אספקת החשמל בשעה 21:00.

ארנון ציין עוד כי גם לאחר חיבור כל הלקוחות מחדש לחשמל, עבדו בשטח עובדי חברת החשמל בשטח עד לשעה 04:00 לפנות בוקר בליווי ציוד הנדסי מיוחד וקבוצות אחזקה, רשת וחפירה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות