חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חרל”פ: ”להוריד לבתי הספר את עלות השימוש בבית התרבות”

 

האם יש מקום לתשלום מופחת בשימוש באולם התרבות העירוני ע"י בתי הספר בעיר? והאם הפעלת אולם "עינן" בעזריאלי ע"י מנהלת האולם העירוני, אינה כרוכה בניגודי אינטרסים? על כך יצטרכו לתת את הדעת, ולהחליט בקרוב חברי מועצת העיר

 

 בישיבת הנהלת העיריה שהתקיימה בשבוע שעבר, העלה חבר מועצת העיר מיכאל חרל"פ את התשלום אשר נדרשים בתי הספר לשלם עבור השימוש באולם היכל התרבות העירוני.

חרל"פ :"פנו אלי ממספר בתי ספר יסודיים בעיר במחאה על גובה התשלום הנדרש מהם עבור שימוש בבית התרבות למסיבות הסיום של בתי הספר". לדבריו, התשלום בסופו של דבר מגולגל ומשולם ע"י ההורים כגבייה בית ספרית נוספת.

"הצעתי שתינתן הנחה משמעותית מתעריף האולם והציוד הנלווה , לכל בית ספר, פעם בשנה, כדי לקיים את אירועי סיום השנה בבית התרבות. מדובר בכ-20 בתי ספר יסודיים.

העלות המשוערת בגין הסבסוד הזה הוא עשרות אלפי שקלים, שיבואו מהתקציב העירוני בסך מיליון שקלים המועבר באופן קבוע בכל שנה לטובת בית התרבות.

סוכם ע"י ראש העיר שהנושא ידון שוב בדירקטוריון עמותת "מופעים" שיתכנס השבוע לדון בנושא זה. אם לא ימצא פיתרון יועלה הדיון בישיבת האסיפה הכללית של עמותת "מופעים", שמורכבת כידוע מחברי המועצה.

בנוסף, בישיבת ההנהלה, נדונה בהרחבה הפעלת אולם "עינן" בקניון עזריאלי. דינה פלד מנכלי"ת העמותה, הציגה את הרציונאל של התפעול המשותף של בית התרבות יחד עם אולם "עינן" בעזריאלי.

בכל מקרה ההסכם המשותף יובא לאישור מועצת העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות