חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עדלאידע בסימן ספרי ילדים וגלעד שליט

 

ביום שישי נערכה במודיעין העדלאידע המסורתית. הרבה צבע, מוסיקה ותחפושות צעדו במשך כשעתיים לאורך שדרת עמק החולה. טוב שהיו מי שלא שכחו להזכיר גם שם את החייל השבוי גלעד שליט

 

ארועי פורים במודיעין החלו דווקא במסיבת פורים שנערכה ביום חמישי בערב לילדי העולים החדשים שעברו לגור בעיר. מחלקת הקליטה ארגנה, גייסה, הזמינה וביצעה.

האירוע המרכזי- העדלידע, נערכה ביום שישי בצהריים. השנה נשאו בעול שכבת כיתות ה’. הנושא המרכזי היה ספרי ילדים. על כן את השיירה הצבעונית והחוגגת הובילו ספרניות הספריות הציבוריות, מיד אחרי קטנועי הפיקוח העירוני שהובילו וסגרו את התהלוכה כולה.

חסמב"ה, פילפילון, הכינה נחמה ואחרים רבים וטובים צעדו בסך כשהילדים מחופשים לגיבוריהם. חוגי הספורט והתרבות של המתנ"ס, הצטרפו כבכל שנה לתהלוכה כאשר הילדים הפעילים בהם מפגינים את כישוריהם. תשומת לב מיוחדת לסיפור שעדיין לא נגמר- גלעד שליט. מסתבר שבבית הספר הדמוקרטי העדיפו לבוא עם אמירה בנושא, גם ביום הפורים, תוך השתלבות מלאה בתהלוכה הצוהלת, וטוב שכך!

את התהלוכה סגרו אנשי המשטרה, מתנדבי המשא"ז, יחידת האופניים והג’יפים, ובסוף מכוניות הטיאטוא של רחובות העיר.

על הבמה המרכזית התייצב ראש העיר החדש, חיים ביבס, שהעדיף, בשונה מחברי המועצה שלו, שהפכו לשייח’ים ליום אחד, שלא להתחפש.

מי שכרגיל נשאר בצל, אבל בלעדיו כל האירוע הזה לא היה יכול לצאת לפועל, הוא אלון שמידט, שכל מהלך התהלוכה התרוצץ, הזיע ובעיקר התפלל שהכול ייגמר בשלום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות