חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ילד בן שבע נהרג מפגיעת אוטובוס

 

טרגדיה במודיעין. ילד בן 7 שרכב על אופנים בקרבת ביתו בעמק החולה נדרס למוות על ידי אוטובוס קונקס. המשטרה חוקרת את הנהג ונסיבות התאונה

 

מעט אחרי השעה שבע וחצי בערב (ד’), נדרס למוות בתאונה מחרידה ילד בן 7, תושב מודיעין. הילד רכב על אופנים סמוך לביתו ברחוב עמק החולה כאשר אוטובוס של חברת קונקס (קו מס’ 2) פגע בו.

למקום האירוע, בצומת עמק החולה פינת עמק יזרעאל, הגיעו תוך דקות ספורות צוותים של זק"א, מד"א, משטרת מודיעין וצוותים מהעירייה.

צוותי ההצלה נאלצו לקבוע במקום את מותו של הילד. במשך שעה ארוכה הייתה הגופה מוטלת על הכביש לצד האופנים בעוד החוקרים בודקים את הזירה, משוחחים עם עדים ומנחמים את בני המשפחה שמיררו בבכי על האובדן הנוראי.

בני משפחתו של הילד, שעברו לאחרונה להתגורר במודיעין, שמעו על התאונה שהתרחשה ליד הבית. בתוך דקות ספורות ירדו למקום האירוע. על פי עדויות ראשונות מתברר כי הילד ואחיו ניצלו את שעת הערב של חופשת חג פורים לרכב על אופנים בסמוך לביתם, רכיבה שהסתיימה באסון.

למקום הגיעו גם ראש העיר חיים ביבס, הרב הראשי למודיעין הרב לאו והרב סלונים רב קהילת חב"ד אליה משתייכת המשפחה.חוקרי המשטרה שהחלו בבדיקת נסיבות התאונה הטראגית עצרו את הנהג לחקירה. 

בשעה זו עדיין נמשכת החקירה לבירור נסיבות התאונה הקטלנית. עדי ראיה שמתגוררים בסמוך אמרו כי לא שמעו כלל קולות של חריקת בלמים. עוד נאמר כי מדובר בכביש שיש בו מספר רב של תאונות, במיוחד בקטע הזה, בעיקר משום שהכביש מאפשר נסיעה מהירה לארכו ושדה הראיה בקטע הזה בעייתי. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות