חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דו קרב בצהרי היום - 2

 

חבר המועצה עו"ד אמנון מרחב מנסה לבלום את דיוני התקציב העירוני בפעם השנייה. הבעיה היא שניסיונותיו נסמכים על יכולותיו המקצועיות- משפטיות. ומולו עומדת המחלקה המשפטית של העירייה. שגם לה יש "אקדח" טעון בנרתיק

 

חבר המועצה אמנון מרחב אינו מוותר. ובהמשך לטיעוניו מהשבוע שעבר, דורש לבטל את דיון התקציב שאמור להתקיים הערב (ד’). לטענתו כפי שעולה ממכתב אותו העביר לראש העיר חיים ביבס, " ...ישיבת המועצה שלא מן המניין שזימנת להיום (18.3.09) לדיון על הצעת תקציב לשנת 2009 הינה בלתי חוקית".

מעיקרי טיעוניו של מרחב לקביעה זו: "החומר הנוגע לתקציב 2009 לא הוגש לחברי המועצה כדין ובמלואו, 10 ימים לפני מועד הישיבה, כנדרש בחוק", "...למיטב ידיעתי ועדת הכספים שהתכנסה ביום 16.3.09 לא אישרה את טיוטת התקציב ששוגרה לחברי המועצה והטיוטה שונתה בסעיפים שונים - וטיוטה מתוקנת ומעודכנת כפי שאושרה ע"י ועדת הכספים - לא נשלחה לחברי המועצה וממילא לא הגיעה אליהם 10 ימים לפני ישיבת המועצה שלא מן המניין".

עוד מלין מרחב כי : "המסמכים והפרטים שביקשתי לקבל לצורך לימוד והבנת התקציב לא התקבלו אצלי במועד הקבוע לכך בחוק".

חבר המועצה אמנון מרחב, בהיותו עו"ד במקצועו טוען בתוקף במכתבו כי "..., ההחלטות שיתקבלו היום בישיבת המועצה שלא מן המניין תהינה בלתי חוקיות". בנוסף, הוא מודיע כי אין כלל בכוונתו להופיע לישיבה, בשל אי חוקיותה.

בעיריית מודיעין דווקא חושבים אחרת. בתגובה למכתב ולטיעונים שבו נמסר ע"י דוברות העירייה כי:" טיוטת התקציב נשלחה לכל חברי מועצת העיר כנדרש, עשרה ימים טרם הישיבה. לדיון היום בישיבת המועצה עולה הטיוטה שהוגשה וכך גם סוכם בישיבת ועדת הכספים".

ובלי עקיצה עם נימה אישית, אי אפשר: "טענתו של אמנון נובעת מכך שהוא מתבסס על "מיטב ידיעתו" כדבריו, לא על נוכחותו. לגבי המסמכים שביקש אמנון- כעורך דין וכיועץ משפטי של רשות מקומית, הוא יודע כי החוק קובע שיש לאפשר לו לעיין במסמכים הקיימים בעירייה".

ולסיום, בעירייה לא ממש התרגשו: "אמנון החליט שלא להגיע ולא ברור על מה הוא מלין. הישיבה הינה חוקית והחלטותיה חוקיות". ובמילים אחרות: לא רוצה- לא צריך!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות