חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ימים רעים

 

משהו רע התרחש השבוע בכבישי מודיעין. קשישה פצועה אנושות (תנחשו היכן), צעירים שהשתוללו עם רכב- פצועים ומאושפזים ובר מזל אחד שיצא מתאונה קשה ללא פגע

 

נמשכת מכת תאונות הדרכים: ביום שני בערב פגעה נהגת צעירה, כבת 19, בהולכת רגל שחצתה את הכביש בשדרות עמק החולה, בסמוך למרכז המסחרי-קאנטרי סנטר. האשה נפצעה באורח אנוש.

האשה בשנות השבעים לחייה, נלכדה במהלך התאונה בגלגלי המכונית הפוגעת ונגררה למרחק של מספר מטרים, עד לעצירה הסופית של הרכב.

לדברי איקו, הפרמדיק שפינה את הנפגעת, מצבה היה קשה, בעיקר בשל פגיעת הראש ממנה סבלה. בנוסף, היא סבלה גם משברים בגפיים התחתונות ובאגן. "מדובר במולטי-טראומה", סיכם איקו את מצבה הרפואי וציין כי בבית החולים מצבה יוצב.

תאונה קשה נוספת ארעה ערב קודם, ברעות. למרות הניסיון לקבל פרטים מלאים על תאונה זו, הן ממד"א והן במשטרה, לא הצלחנו לגבש תמונה שלמה. עם זאת, מפרטים ראשוניים ולא בדוקים עולה כי שני נערים, (17), הוסעו על מכסה המנוע של מכונית בתוך רעות.

האירוע היה בשעות הלילה המאוחרות. נהג הרכב, אף הוא בן גילם, בלם בעצמה והשניים עפו ממנו ונחבטו בקרקע. השניים נפצעו ופונו לבית החולים. נמסר כי אחד הנפגעים נותח לשם טיפול בשבר בגולגולת. מצבו של הנער השני טוב יותר ויציב.

אולם בכך לא מסתיימת הסאגה הזו: מסתבר כי בארוע נוסף, אף הוא בתחילת השבוע הזה, נטל נער תושב מכבים, את הרכב המשפחתי לנסיעה קצרה ליד הבית. הוא נסע עם המכונית על כביש הבטחון המזרחי של מכבים. שם עפ"י עדויות חברים, הוא האיץ את המכונית למהירויות גבוהות.

כביש הבטחון במכבים צר, מפותל ובקטעים מסויימים גם תלול. עפ"י ההערכה איבד הנער את השליטה ברכב והתנגש בעצמה רבה בגדר. למרות שהמכונית נהרסה לחלוטין, למרבה המזל, במקרה זה יצא הנער מהתאונה ללא פגע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות