חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שמות חדשים לשכונות מודיעין

 

נוסעים לשמשוני? אופסס טעות, לשכונת המגינים! הנהלת עיריית מודיעין קבעה שמות חדשים לשכונות בעיר. עד כה נקראו השכונות ע"ש האדריכלים שתכננו אותן. האם כפי שאמר ראש העיר, מתנתקת מודיעין מדימוייה כעיר בבנייה? ובעיקר, האם יתפסו השמות החדשים בציבור, או שההרגלים הישנים יעשו את שלהם?

 

ביום שני אישרה הנהלת עיריית מודיעין מכבים רעות את השמות החדשים של שכונות העיר. מחר, ביום רביעי בישיבת מועצת העיר יועלו השמות לאישןור מליאת המועצה וקביעתם באופן סופי.

עד כה נקראו השכונות שנבנו, על שמות הקבלנים שבנו אותם: קייזר, בוכמן, מירומי, ציפור, שמשוני וספדיה. לפני כחודש הודיע ראש העיר חיים ביבס כי בכוונת העירייה לקבוע לשכונות שמות חדשים ופנה לתושבים לקבלת הצעות לשמות. כ-300 הצעות לשמות הגיעו לועדת השמות בראשות חבר המועצה מוטי גרונר באמצעות אתר האינטרנט של העירייה.

ביום ראשון התכנסה הוועדה בראשות גרונר ודנה בכל ההצעות. חברי הוועדה, קבעו כי שמות השכונות ייגזרו משמות הרחובות שנמצאים במתחם המדובר. למשל, הרחובות שבמתחם קייזר לשעבר הם בשמות אבני חן ומכאן שמה החדש של השכונה שכונת "אבני חן", ואילו שמותיהם של שכונות אחרות נקבעו בהתאם למיקומם. למשל מתחם ציפור ייקרא שכונת הכרמים משום שלפני הקמת העיר היו במתחם זה כרמים.

ההצעות הוגשו כהצעה להנהלת העירייה, שקיבלה אותן וביום רביעי, צפויה ישיבת המועצה לאשרם סופית. בכוונת העירייה להציג את השמות החדשים של השכונות באמצעות שלטי רחוב ובעתיד בפסלים שייעשו על ידי אמני העיר.

בתום ישיבת ההנהלה אמר ביבס: "הגיע הזמן, אחרי 13 שנה, שתושבי מודיעין מכבים רעות יגורו בשכונות עם שמות וצביון קהילתי ולא במתחמי בנייה... שיתוף פעולה פורה ביותר עם תושבי העיר ובחירת שמות חדשים הנובעים משמות הרחובות וקשורים לאזורים מהדקים את הקשר של התושב עם השכונה בה הוא גר מצד אחד ומסייעים לאנשים שבאים מבחוץ לבקר בעיר בהתמצאות מן הצד השני".

ואלה שמות השכונות:
ספדיה: שכונת הנחלים.
מירומי: שכונת הפרחים.
בוכמן צפון: שכונת השבטים.
בוכמן דרום: מוריה.
שמשוני צפון: שכונת הנביאים.
שמשוני דרום: שכונת המגינים
קייזר: שכונת אבני חן.
ציפור: שכונת הכרמים.
גבעה C: שכונת משואה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות