חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

החופש בפתח- העירייה במתח

 

בעיריית מודיעין רואים בחופש הגדול הממשמש ובא פוטנציאל לרעש וונדליזם של בני נוער. בדומה לשנה שעברה יופעל סיור משולב שיפקח ויטפל במקומות המועדים, כמו גם מצלמות ניטור בבתי הספר. והשאלה הקבועה, לשם מה הוקמו הפארקים היפים? ואיפה מצפים שבני הנוער יתגודדו ללא חשש?

 

החופש הגדול בפתח ובעירייה זוכרים היטב את התלונות החוזרות ונשנות של תושבים בעיר בעיקר על רעש בלילה בגינות ציבוריות.

בדומה לשנתיים הקודמות, מקימה העירייה, יחד עם משטרת מודיעין, "כוח משימה". מדובר בניידת שיטור משולב, בה ישבו פקח עירוני יחד עם שוטר ויסיירו באתרי האעש המועדים והמוכרים.

הניידת תפעל במשך חודשיים וחצי בין השעות 22:00 עד 04:00. הצוות יחובר למוקד העירוני והמוקד המשטרתי כאשר כל ייעודו הוא טיפול במפגעי ונדליזם ורעש בקרב בני הנוער בעיר.

בפגישת תיאום שהתקיימה בין נציגי העירייה לנציגי המשטרה סוכם כי במידת הצורך יופעל צוות נוסף, בנוסף לצוות המיוחד. גם הפקחים וניידות סיור הביטחון של העירייה הרגילים, וגם שוטרי תחנת מודיעין הונחו לסייע ולשים דגש מיוחד לנושא בתקופת החופש הגדול.

בנוסף, תתקין מחלקת הבטחון העירונית ותתפעל מערך של מצלמות אבטחה בכל בתי הספר כדי למנוע מקרים של ונדליזם ופריצה לתוך המבנים.

בעירייה מיפו וזיהו חמישה מוקדי רעש עיקריים ברחבי העיר: מרכז המסחרי לב רעות, פארק המים ברעות, פארק הדגים בשכונת הנחלים, מרכז מסחרי מודיעין סנטר בשכונת הפרחים והפארק בנחל צלמון בשכונת משואה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות