חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עיריית מודיעין במהלך להטמעת שמות השכונות החדשים

 

אם תתקשרו למוקד העירוני וישאלו אתכם איפה הבעיה? אימרו מעתה:" שכונת הפרחים, או שכונת הנביאים, אל תאמרו "שמשוני" או "ציפור". בעיריית מודיעין מתכוונים להטמיע במהירות את השמות החדשים

 

פורום מיוחד בראשותו של מנכ"ל העירייה יורם כרמון יוביל בחודשים הקרובים תהליך להטמעת השמות החדשים של שכונות העיר. ההטמעה תכלול פעילות בתוך המערכת העירונית והמערכות הסובבות אותה על מנת שכולן ידברו בשפה דומה על פי השמות החדשים.

בשבוע שעבר עודכנו מפות העירייה על פי השמות החדשים. תוך מספר שבועות יעודכנו גם המפות המחולקות לציבור הרחב. על פי המפה החדשה נקבעו גם הרחובות והגבולות של כל שכונה עפ"י הפירוט הבא: שכונת הכרמים מתחילה בכביש 443, כוללת בתוכה את מתחם ציפור לשעבר ואת עמק האלה בגבולה הדרום-מערבי.

צמוד אליה נמצאת שכונת הנביאים הכוללת את חלקו המזרחי של מתחם השמשוני לשעבר ואת כל הרחובות הנקראים על שמות נביאי ישראל.

הגבול בינה לבין השכונה הצמודה אליה, שכונת המגינים כוללת את רחובות גיבורי ישראל, חטיבות צה"ל ומבצעים עובר באמצע עמק בית שאן.

שכונת אבני חן, מתחם קייזר לשעבר, מתחילה בסופו של רחוב חטיבת הצנחנים עד לפארק ואדי ענבה.

שכונת הפרחים, מתחם מירומי לשעבר, כוללת בתוכה את אזור שיר השירים, עמק איילון וכל הרחובות בעלי שמות הפרחים. מהצד הצפון מערבי שלה גובל אזור המע"ר (מרכז עסקים ראשי) של העיר לאורך שדרות החשמונאים. שכונת הנחלים, מתחם ספדי לשעבר, כוללת בתוכה את רחוב עמק דותן, גבעת התיתורה ורחוב עמק החולה, שם היא גובלת עם שכונת משואה. שכונת משואה כוללת את אזור גבעת סי לשעבר, נחל פארן ונחל צין עד שדרות יצחק רבין.

שדרות יצחק רבין שייכים לשכונת השבטים, מתחם בוכמן צפון לשעבר, הכולל את כל רחובות השבטים. רחוב שבטי ישראל הוא הגבול הדרומי של השכונה,

בהמשך מתחילה שכונת מוריה הכוללת בתוכה את מתחם בוכמן דרום לשעבר, עד שדרות מנחם בגין העתידיים, המוכר כיום ככביש 11/12.

שמותיהם של מכבים ורעות יחד עם הגבולות המוכרים לא ישתנו.

בתוך המערכת העירונית יועבר מכתב רשמי לכל עובדי העירייה שמעתה יש להשתמש בשמות החדשים של השכונות. גם העבודה במרכז שירות לאזרח, אזורי הרישום של מוסדות החינוך ומחלקת הנדסת העירייה יעברו לעבוד על פי השמות החדשים. עוד מתכננים בעירייה לפנות לשורה של גורמים העובדים בממשק עם העירייה כדי שיסייעו בהחדרת השמות למודעות התושבים בעיר. בין השאר הכוונה היא לפנות למפעילת התחבורה הציבורית "קונקס" כדי שכל פרסומי הקווים והשילוט האלקטרוני על האוטובוסים והשילוט הרגיל על התחנות יהיה על פי השמות החדשים.

בעירייה מתכוונים לפנות למתווכי הדירות, החברות הקבלניות, אמצעי התקשורת והפרסומים השונים כדי שיכללו כולם את השמות החדשים. כפי שהודיע ראש העיר בישיבת המועצה בה התקבלה ההחלטה, בכוונת העירייה להציג את השמות החדשים של השכונות גם בשילוט רחוב ובעתיד בפסלים שייעשו על ידי אמני העיר.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות