חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הוזלה במחיר הכניסה לבריכת הולמס-פלייס

 

הסדר אותו הוביל מנכ"ל החכ"ל, הוזיל את עלות הכניסה לבריכה שבהולמס-פלייס. הסדר טוב המדגיש ביתר שאת את מצוקת הבריכות בעיר מודיעין

 

החופש הגדול מגיע, ובמודיעין אין שינוי במצבת בריכות השחיה. ועפ"י חוקי השוק, יותר ביקוש שווה יותר מחיר. מהלך בנייתה של בריכת הולמס פלייס לוותה בהסכם חוזי בינה ובין העירייה, ובו נאמר כי "היזם רשאי לתפעל את הבריכה גם על בסיס כרטיסיית כניסות וכי הבריכה תהיה פתוחה לכל תושבי העיר גם ללא מנוי, על פי מחיר מקובל בבריכות שחיה ציבוריות בסטנדרט דומה".

הסדר מחירים חדש אותו הוביל מנכ"ל החברה הכלכלית של מודיעין, מוזיל משמעותית את מחירי הכניסה והשימוש בבריכת הולמס-פלייס.

כך, במו"מ שנערך בין החברה הכלכלית, ליזם הבריכה חברת "גלי מודיעין" והנהלת הסניף של הולמס-פלייס נקבע כי ברכישת כרטיסייה של 11 כניסות עבור ילד בין הגילאים שנתיים ל-16 תעלה כניסה 41 שקלים, וברכישת כרטיסייה עבור אורח מגיל 16 ומעלה תעלה כניסה 45.5 ₪.

המחירים כיום בהולמס-פלייס הם 55 ₪ לילד ו-60 ₪ למבוגר. ההסדר מוזיל את עלות הכניסה לבריכה בכ-22% ו-27% בהתאמה.

עוד סוכם כי תתאפשר כניסה לאורחים בעלי כרטיסיות גם בימי שישי והם יוכלו לקחת חלק בפעילויות הקיץ של המועדון כמו הופעות לילדים, מתנפחים בבריכה, צוותי בידור ועוד עד לתאריך 10/10/09 .

הבריכה הנוספת היחידה במודיעין הפתוחה לציבור בתשלום, היא בריכת מכבים. בה עלות כניסה לילד באמצע השבוע היא 40 ₪ ו-50 ₪ למבוגר. מחיר זה שימש כמדד לקביעת המחיר החדש בהולמס פלייס, עפ"י ההסכם.

למרות ההוזלה המשמעותית, מצוקת הבריכות אינה פוחתת. ההיפך הוא הנכון. ההסדר רק מחדד את המחסור בריכת שחיה עירונית, מסובסדת, שתאפשר שכשוך במים קרירים במחירים שפויים לכל נפש.

בריכה כזו מתחילה להיבנות בימים אלה במסגרת מרכז הספורט העירוני. המכרז להקמתה כבר יצא לדרך. את פכפוך המים ניתן יהיה לשמוע ולחוש בה, לא לפני הקיץ הבא.

ובינתיים, גם במחיר מוזל, ביקור של פעמיים בשבוע של ילד בבריכה, במהלך שמונה שבועות של חופש גדול, יוציא מהתקציב המשפחתי 320 שקלים לכל ילד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות