חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ארגוני הנשים קראו לשר האוצר להכיר בהוצאות המטפלות

 

סניף הדואר ברעות מושבת כשבוע. יו"ר ועד הסוכנים העצמאיים, ומנהל הסניף ברעות, בני כהן, מפנה את המתלונים, באמצעות פתק על דלת הסניף, להנהלת רשות הדואר.עדכון 8.3: ניתן לקבל אישית את הדואר (ראו פרוט בגוף הכתבה)

 

סניף הדואר ברעות מושבת מזה כשבוע. תושבי רעות מכבים וגם ממודיעין שהתרגלו לשירות המאוד יעיל ומהיר של סניף רעות, מצאו עצמם השבוע בלי שירותי דואר. סניף רעות, בשונה מהאחרים שבמודיעין מנוהל על ידי סוכן עצמאי (זכיין)-בני כהן.
הסיבה לשביתה של סוכני הדואר העצמאיים נעוצה בשינויים שערכה לאחרונה רשות הדואר והעיקרי הוא הפיכתה של רשות הדואר לחברה ממשלתית. בעקבות זאת שונו תנאי ההתקשרות של החברה החדשה עם הזכיינים הפרטיים, שינויים שעוררו את כעסם.
ההתדיינות בתנאים החדשים נמשכת כבר חודשים רבים. עתה הגיע המו’’מ לפיצוץ ולהשבתת הסניפים העצמאיים ובכלל זה סניף רעות.
אתמול (5.3) פסק בית המשפט כי על הסוכנים השובתים להשיב ולהעביר לידי רשות הדואר את כל דברי הדואר שברשותם וכן את הציוד הייעודי שברשותם.
יצויין כי מנהל סניף הדואר שברעות, בני כהן, משמש בתפקיד יו"ר ועד סוכני הדואר העצמאיים מזה כשנתיים. ככל הנראה בשל כך, העומס על קו הטלפון שלו רב ואין באפשרותנו בשלב זה לקבל את תגובתו ודבריו.
עדכון: אתמול, יום שלישי, 7.3.06, נמסר כי גם נציגי רשות הדואר הגיעו גם לסניף רעות, המנוהל ע"י יו"ר הועד, כהן. כל מוצרי הדואר שהיו בסניף נלקחו יחד עם ציוד ייעודי (קופות, משקלים וכו’) ששייכים לרשות הדואר. לדברי מנכ"ל רשות הדואר, כפי שפורסמו היום בכלי התקשורת הארציים, הוצאת דברי הדואר ולקיחתם נועדה למנוע את השימוש בהם ככלי להפעלת לחצים ("בני ערובה"). בבירור שנערך על ידי MCITY, נמסר כי כל דברי הדואר הועברו לסניף מודיעין שבמרכז מרל"ז. מסניף מרל"ז נמסר כי הם מתארגנים היום לביצוע חלוקת הדואר ישירות לבתי התושבים ברעות ובמכבים. בנוסף, המעוניינים בכך, יכולים לפנות ישירות למרכז החלוקה שבליגד סנטר בתיאום טלפוני לקבל ישירות את הדואר במקום.
טלפונים לבירורים:סניף דואר מרל’’ז: 9703730. מרכז חלוקת דואר ליגד: 9708949 או 0576262345.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות