חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”שמים נקיים”. ביבס: ”הגענו לרגעים המכריעים”

 

ראש העיר חיים ביבס קורא לחברי המועצה להצטרף אל שיירת המחאה לנתב"ג ביום שישי הקרוב. "הגענו את הרגעים המכריעים של המאבק" הוא כותב לחברי מועצת העיר

 

ראש העיר חיים ביבס יוביל את שיירת המחאה של התארגנות "שמיים נקיים" שמתוכנת לצאת ביום שישי בקרוב להפגנת מחאה נגד תכנית הנחתת המטוסים מעךל שמי מודיעין, ע"י רשויות התעופה ומשרד התחבורה.

במכתב אותו הפנה ביבס ביום שני, אל כל חברי מועצת העיר הוא קורא להם לתת יד, לסייע ולהצטרף למחאה הציבורית:

"אנו מגיעים אל הרגעים המכריעים של המאבק הארוך שנוהל בחודשים האחרונים, ולקול המחאה הציבורית מרכיב חשוב ומשפיע ביותר במאבק. לכן הצטרפותך אליו היא בעלת משמעות חשובה עבור כולנו. ... אבקשך, כחבר מועצה ונבחר ציבור לקחת חלק במאבק הציבורי, להירתם ולסייע לתושבים בפעילותם החשובה".

ביום שישי הקרוב בשעה 9:30 תצא מהחניון הסמוך לעירייה שיירת רכבים של מטה המאבק לכיוון נתב"ג ומשרדי רשות התעופה האזרחית. אני אצטרף לשיירה זו, וגם נוכחותך חשובה בה יחד עם סיוע של גיוס תושבים ורכבים נוספים שיצרפו אליה.

בענין זה הוא מוסיף וכותב:" מזה חודשים ארוכים מנהלת העירייה מאבק ארוך וקשה מול כל גורמי המקצוע במדינת ישראל לשינוי נתיב נחיתת המטוסים מעל העיר..... לפני כחודש וחצי הורה בג"צ על תהליך הידברות נוסף של 60 יום בין העירייה וצוות המומחים מטעמה לבין נציגי רשות שדות התעופה ורשות התעופה האזרחית על מנת ולנסות להגיע להבנות בנושא, כי הנתיב לא יעבור מעל שטחה המאוכלס העיר.

לאורך כל השבועות האחרונים תהליך זה נמשך, ובמקביל אליו מתנהלים דיונים גם עם משרד התחבורה והמשרד לאיכות הסביבה כאשר האפשרות לחזור לבג"צ עומדת לרשותנו בכל עת".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות