חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

וועד רובע מכבים-רעות נתן הסכמתו להסרת הגדר המערבית בין בוכמן לרעות

 

בהחלטה שהתקבלה ביום א’ נתן וועד הרובע הסכמתו להסרת הגדר בין שכונות בוכמן ורעות. ההסכמה ניתנה עם הסתייגות שעשויה לעלות לעירייה הרבה כסף. ספק אם עיריית מודיעין הייתה זקוקה להחלטה הזו, אבל אם כבר ניתנה, התנאים-מיותרים, כי ממילא הם לא יתקיימו

 

ועד רובע מכבים-רעות קיבל ביום א פה אחד החלטה לאפשר את הסרת קטע הגדר המערבית שבין רעות למודיעין. (רחוב שגיא). ובכלל זה כל קטע הגדר שבין רעות למשואה ומוריה. הסרת הגדר תאפשר את פיתוח השטח.

בהמשך להחלטה זו ומתוך ראייה בטחונית חלופית לגדר, ממליצים בוועד הרובע למשוך את הגדר הקיימת מדרום לרעות (לילך) מערבה עד כביש מודיעין לטרון.

"בהינתן תנאים אלו", אומרים בוועד, "מאשר ועד הרובע הסרת כל הגדר המערבית והדרומית ותתאפשר תנועת הולכי רגל בין מודיעין לרעות. זאת כדי להסיר את החיץ המלאכותי שצרם לכולם.

לסיכום, נמסר בהודעת הועד כי:"תמיד הכרזנו כי הגדר תיפול באופן טבעי והיום זה הזמן. ועד הרובע יעביר לעירייה את המלצתו וכן את החלופות שמאפשרות הסרת הגדר".

זוית אחרת: הודעתו של שמעון דבוש על "הסכמת" ועד הרובע להסרת הגדר בקטע המערבי דומה במהותה להסכמתי על הוצאת עובדי עיריית מודיעין לחופשת קיץ בימי חמישי. וזאת מדוע? משום שלמעשה כבר לפני כשלושה חדשים הוסר כל הקטע הדרום מערבי של הגדר במהלך עבודות על כביש 11-12, מול תל-חדת. בלי לשאול או לקבל את הסכמת ועד הרובע.

זאת ועוד, עיריית מודיעין יכלה בעבר ויכולה בעתיד לעשות זאת בכל רגע שתחפוץ, ללא הסכמת ועד הרובע. נציגי הציבור ברעות ובמכבים יושבים במועצת העיר והסכמתם מספיקה לכך די והותר. הסכמה שהייתה ניתנת, עם או בלי אישור ועד הרובע, לא בגלל הכבוד אלא בגלל שזהו מהלך הגיוני ומתבקש מאז שקיימת גדר ההפרדה מבצעית ופעילה ממזרח לעיר.

בנוסף, ההתניה לכאורה, בהארכת הגדר הדרומית עד כביש מודיעין-לטרון, מיותרת וטפשית מאותה הסיבה. היא מיותרת כי יש גדר הפרדה! יעילה יותר המייתרת גדר בין בוכמן לרעות. ומי לדעת הנהלת ועד הרובע יממן את הגדר הזו?! למעשה מתנה ועד הרובע את הסרת הגדר המערבית בסגירת בוכמן-דרום באמצעות גדר. הועד אינו מייצג את תושבי בוכמן-דרום הנוכחיים או העתידיים- וכדאי שיזכור זאת!

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות