חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לאן בסוף השבוע?

 

לשימושכם, עיקרי הפעילויות שתתקיימנה במודיעין-מכבים-רעות בסוף השבוע הקרוב. וואללה, יש לאן לצאת. גם עם הילדים... אבל לא רק. מכדורגל ועד גוטפרוינד. תהנו!

 

"חיצי דוד המלך" ירי שדה בגבעת הברושים (בין רעות למכבים)
תחרות מועדונים ארצית בירי שדה בחץ וקשת תתקיים במודיעין מכבים-רעות בימים שישי ושבת 23-24/10/2009. מיקום התחרות: גבעת הברושים שבין מכבים ורעות. התחרות תכלול 12 מטרות ,שיפוזרו ברחבי גבעת הברושים , אליהן יירו חיצי הקשתים המתחרים לטווחים שבין 5 ל- 60 מטרים. בתחרות ישתתפו 10 קשתים מ"מועדון קשתי מודיעין ע"ש ג’ון מאיירס" ובסה"כ צפויים להשתתף בתחרות כ-50 קשתים מכל רחבי הארץ.

התחרות פתוחה לצפייה לקהל הרחב ,ללא תשלום, הכוונה והסברים יינתנו במקום ע"י קשתים מוסמכים. בנוסף לכך תועמדנה לרשות הקהל ,ללא תשלום, עמדות להתנסות בירי בחץ וקשת , כולל לילדים, בהנחיה והדרכה של מדריכים מיומנים. הכניסה לאיזור התחרות מהכיכר התחתונה בכניסה לרעות ( בקצה דרך פרופ’ יאיר פרג ). במקום יהיו שילוט והכוונה. יש להישמע להוראות הבטיחות במקום.

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר מועדון קשתי מודיעין ע"ש ג’ון מאיירס : http://www.modiin-archers.com/

שאנטי שבת בפארק המים ברעות
בפארק המים ברעות תיערך בשבת הקרובה, פעילות "שאנטי": החל מהשעה 10:00 בבוקר יתקיימו ברחבי הפארק הרצאות, טיפולים והדגמות במגוון נושאים, כמו עיסוי רקמות עמוק, שיאצו,טווינה, רפלקסולוגיה, עיסוי תאילנדי ועוד ועוד. הפעילויות במסגרת יום השאנטי פתוחות לקהל הרחב. למנויי הפארק, חלקן ללא תשלום ולאורחים- חלקן בתשלום. חלק ניכר מההרצאות, ההדגמות והפעילויות- ללא תשלום לכולם. לפרטים:טלפון: 9264064, או באתר הפארק: WWW.REUTPARK.CO.IL.

אמיר גוטנפרויד- כיצד נהייתי סופר והאם אבחון מוקדם היה מונע את זה?
ביום שישי הקרוב, ה- 23/10, (10:00 היכל התרבות), יספר הסופר המצליח אמיר גוטפרוינד לתושבי מודיעין מכבים רעות, על הדרך שעבר מאז שהחל לכתוב בגיל 17 ועד שהפך לסופר. הוא יספר על "הדרך שבה נהייתי לסופר, (סיפור מוזר ומעניין בפני עצמו) והאם ע"י אבחון מוקדם היה ניתן למנוע את זה? כמו גם על מקורות ההשראה שלו, ובכלל, מה זה אומר להיות סופר. הרצאתו של גוטפרויינד פותחת את סדרת "שישי תרבותי", של היכל התרבות העירוני, בה יתקיימו בימי שישי בשעה 10:00 בבוקר מפגשים עם סופרים, הרצאות בתחום האמנות, המדע והמיסטיקה ומפגשים עם פסיכולוגים מובילים בתחומם. אמיר גוטפרויינד, פרסם עד היום ארבעה ספרים: "שואה שלנו", "אחוזות החוף", "העולם קצת אחר כך" וספרו החדש "בשבילה גיבורים עפים".

יאללה כדורגל ביום שישי
משחק כדורגל עירוני מודיעין מכבים רעות - מכבי שגב שלום. במסגרת ליגה ג’ דרום. ביום שישי שעה 14:00, מגרש הכדורגל בעמק בית שאן. הכניסה חופשית! בואו לעודד! הגידו כן לכדורגל הוגן.

שבת תרבות באולם "עינן" בעזריאלי
שבת תרבות חוזרת! מפגשים של אקטואליה, תרבות והנאה. בהנחיית העיתונאית והשדרנית דליה נוימן. והפעם: פרופ’ אבישי ברוורמן, השר לענייני מיעוטים, אלוף (מיל.) גיורא רום, טייס עטור שבחים שנפל בשבי המצרי במלחמת ההתשה. עמליה ארגמן ברנע על חוויותיה כעיתונאית בחצר האחורית של התקשורת. יעל פלדהיים בקטעים מוזיקליים. בשעה 11:00 באולם "עינן", קניון עזריאלי. עלות: 10 ש"ח. מכירת כרטיסים ביום האירוע באולם בין השעות 10:00-10:30 מכירת כרטיסים מראש בהיכל התרבות, מחלקת תרבות ואירועים ובמרכז שרות לאזרח.

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות