חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סניף ביטוח לאומי יפתח במודיעין

 

הביטוח הלאומי יפתח סניף שיאפשר מתן שירותים ראויים לעיר בת 70 אלף תושבים. הסניף ייפתח בקניון עזריאלי בעוד כשלושה חדשים

 

לאחר עשר שנות... יפתח המוסד לביטוח לאומי את סניפו הקבוע במודיעין: בעוד כשלושה שבועות צפוי להיפתח בקניון עזריאלי שבמודיעין סניף גדול של הביטוח הלאומי.

בענין זה רק נזכיר כי עד כה פעל ברעות במשרד בודד, סניף שהיה שלוחה של הסניף המרכזי במודיעין עילית. משרד זה נתן שירותים במשך יום בשבוע. תיקי הנישומים של תושבי מודיעין מכבים רעות, פוצלו בעבר באופן שרירותי בין הסניף המרכזי שברמלה, לזה שנפתח בקרית ספר. תושבי העיר שנדרשו לשירותי הביטוח הלאומי נאלצו לכתת רגליהם מי לקריית ספר ומי לרמלה.

בשנה שעברה השיגה עיריית מודיעין "הישג" חשוב ובמסגרתו הציב הביטוח הלאומי "סניפומט" בעיר. אולם זה כמעט ולא איפשר ביצוע פעולות של ממש, לא כל שכן בירורים.

כאמור, אתמול, ג’, הודיעה דוברות העירייה כי " מהביטוח הלאומי נמסר כי לצורך העניין הושכר נכס הכולל שטח מתאים בבניין משרדים שבקניון עזריאלי והוא ישמש כסניף הביטוח הלאומי וממנו יינתן שירות לתושבי מודיעין, מכבים-רעות והאזור. בימים אלו מבוצעות במקום עבודות להתאמת השטח והכשרתו לצורכי הסניף. יש לציין כי בסניף החדש יינתנו שירותים בכל נושאי הפעילות של הביטוח הלאומי כולל שירותי מחלקת השיקום, שירותים שניתנו עד כה רק בסניף רמלה, או בנקודת השירות במודיעין עלית (קריית ספר)"

בהודעת דוברות העירייה מוזכרת הודעתה של אסתר דומיניסיני, מנכ"לית הביטוח הלאומי, שאמרה כי "פתיחת הסניף בעיר היא צעד נוסף בקירוב השירות לציבור, ושיפור השירות שניתן עד כה לתושב".

עוד נמסר כי בביטוח הלאומי מכירים באופי המיוחד של תושבי העיר והעובדה כי האוכלוסייה המאופיינת בריבוי משפחות צעירות עם ילדים, ושיעור תעסוקה גבוה כאשר מרבית התושבים עובדים מחוץ לעיר, ולכן נמסר כי הביטוח הלאומי יתאים את שעות קבלת הקהל גם לצורכי האוכלוסייה העובדת.

בעיריית מודיעין, מכבים-רעות ציינו השבוע בסיפוק את ההודעה על פתיחת הסניף וציינו לשבח את שיתוף הפעולה מול הביטוח הלאומי בכל הקשור למציאת מקום לסניף והגברת הפעילות בדגש על שיתוף הפעולה מול האגף לשירותים חברתיים והעומד בראשו, יעקב אלמוג.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות