חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מעשים מגונים בקטינים? או סיפור שנועד לשחרר מצה”ל

 

הקצין (סגן-23), תושב מודיעין-מכבים-רעות שנעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בקטינים, לפני מספר שנים, בהיותו תלמיד בתיכון, טוען באמצעות סניגורו כי מדובר בסיפור שהומצא על ידו כדי להשתחרר מהצבא. אתמול, ג’, הוסר צו איסור הפרסום והחשוד ישוחרר ככל הנראה, למעצר בית

 

קצין צה"ל בדרגת סגן שנעצר, לפני כשבוע וחצי בחשד לביצוע מעשים מגונים בכ-17 ילדים וקטינים, שירת בחיל המודיעין. הקצין, תושב מודיעין-מכבים-רעות, טען באמצעות פרקליטיו כי "הוא רצה להשתחרר מהצבא ומכר סיפור שהוא בלוף אחד גדול מתחילתו ועד סופו".

צו איסור הפרסום על החקירה הוסר אתמול, ג’, לאחר הדיון בהארכת מעצרו. בית המשפט ברמלה, אישר לשחרר את החשוד למעצר בית לשבוע, אולם הטיל עיכוב על ביצוע ההחלטה ל-24 שעות, כדי שהמשטרה תוכל לערער. מהדברים עולה כי העבירות בוצעו על ידי הקצין בעודו קטין, במהלך לימודיו בתיכון. מדובר צה"ל נמסר כי הקצין הודח מתפקידו ושוחרר לאלתר משירות צבאי.

מבירור עם משטרת מודיעין עולה כי החקירה בעניינו של הקצין אינה מתבצעת בתחנת מודיעין, אלא בימ"ר מרכז.

את שירותו הצבאי החל הקצין כעתודאי. על מעשיו אלו, הוא סיפר בראיון שנערך לו במסגרת תפקידיו כקצין בצה"ל וביחידה, ראיון שעפ"י דברי סניגורו, נערך לפני כשנה. הדברים הגיעו מצה"ל למשטרת ישראל.

מחקירתו עולה כי החשוד ביצע את המעשים בילדי שכנים, בחבריו של אחיו הקטן ואף בבנות דודתו במהלך חופשה באילת. מרבית העבירות בוצעו בשעות הלילה, בזמן שהקורבנות ישנו. במהלך החקירה נחקרו חלקם והם כלל לא היו מודעים למעשיו המגונים של החשוד בהם.

סנגורו של הקצין, עו"ד קובי סודרי, אמר כי "זה סיפור על קצין שעשה החלטה מטופשת לגבי הגורל שלו, הוא רצה להשתחרר מהצבא ומכר סיפור שהוא בלוף אחד גדול מתחילתו ועד סופו, בלי להבין שהוא מסבך את עצמו לשווא באירוע פלילי". לדבריו, הקצין "הוא לא עבריין פלילי, הוא לא עבריין מין, הוא בחור שעשה טעות, אנחנו מקווים שמה שהיה היום בבית המשפט, הוא צעד ראשון לביטול כתב האישום".

כאמור, בית המשפט החליט אתמול, ג’, לשחרר את החשוד למעצר בית בתנאים מגבילים והטיל עיכוב על ביצוע ההחלטה ל-24 שעות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות