חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ביבס העיף את וינרב מועדת אנטנות סלולריות

 

פרסומה של ידיעה אתמול, ב’, בדבר הסרתה של אנטנה סלולרית בלתי חוקית, ובמקביל קיומה של וועדה הדנה בפריסת אנטנוות סלולריות במודיעין, הצליחה לשרוף לראש העיר חיים ביבס את הפיוז: אתמול, ג’, הוא הדיח את סגנו, אלכס וינרב, מחברותו בוועדה

 

שלשום (ב’) פרסמנו כאן, ב-MCITY את דבר קיומה של ועדה שמנהלת דיונים בדבר פריסה מחודשת של אנטנות סלולריות ברחבי העיר מודיעין. עוד פרסמנו שאחת החברות, הציבה ללא אישור אנטנה על מנוף באתר בניה בעיר. וכן פרסמנו את הקרדיט למידע- סגן ראש העיר ומחזיק תיק איכות הסביבה, אלכס וינרב. מסתבר שהודעתו של וינרב לתקשורת, הצליחה לשרוף לראש העיר, חיים ביבס, את הפיוז. התוצאה: ביבס הדיח את וינרב מחברותו בועדה האמורה. וכך כותב ראש העיר לאלכס וינרב במכתב ההדחה:
" הנדון: הקפאת חברותך בצוות האנטנות הסלולאריות
הגיעה לידי הודעה לעיתונות אשר הופצה על ידך לכל כלי התקשורת המקומיים בעיר בדבר התקדמות עבודת הצוות בנושא פריסת האנטנות הסלולאריות בו אתה חבר.

הצוות נמצא במהלך עבודתו וסוכם כי עד אשר לא יתקבלו החלטות סופיות ויוצגו מסקנות למועצת העיר לא יעבירו חבריו מידע לתקשורת על מנת שלא ליצור דיס-אינפורמציה ובלבול בקרב התושבים.

אך שוב, הצרכים הפוליטיים והתקשורתיים שלך עלו על שיקולים מקצועיים ועניינים, ולמרות סיכום זה בחרת להוציא מידע שאינו נכון וזורע חול בעיני הציבור רק על מנת לקחת קרדיט תקשורתי לעצמך ולהאדיר את שמך.

בצוות עובדים חברים נוספים שהיו מעוניינים לקבל קרדיט על עבודתם לקידום התוכנית אך כולם עמדו בסיכום, ודווקא אתה, כסגן ראש העיר, החלטת להפר אותו לטובת האינטרסים האישיים שלך.

לצערי, אין זו הפעם הראשונה שאתה נוהג כך, ופוגע הלכה למעשה בעבודתה המקצועית של העירייה והצוותים העובדים בה. לכן אני מודיע לך בזאת כי אני מקפיא את חברותך בצוות עד להודעה חדשה ".

בתגובה למכתב אמר אמש (ג’) בין השאר, אלכס וינרב:
" אני נבחרתי על ידי תושבי העיר לטפל במכלול הנושאים הקשורים לחיי היום-יום והעתיד שלהם בכלל ובנושאי איכות הסביבה בפרט.

אין בעירייה מי שיכול למנוע ממני להתעסק כל-כולי בקידום האג’נדה הירוקה בעיר בכלל, ובטיפול במפגעי הסביבה בפרט, כולל במקרה זה בנושא התקנה לא חוקית של אנטנות סלולאריות בעיר.

..... . יש מי שתקע בעבר את יישום התוכנית ויש מי שכנראה רוצה לתקוע גם בהווה עשיית סדר הסלולארית בעיר. אני קידמתי, מקדם ואקדם את הנושא בין אם אהיה בצוות שהקים ראש העירייה ובין אם אפסיק להיות בצוות כפי שנכתב במכתב מאת ראש העירייה.

אציין שבמכתב מראש העירייה נכתב שמן-דהוא החליט (לא ידוע לי על כך) "לא להעביר מידע לתקשורת בנושא תוכנית הפריסה על מנת שלא ליצור דיס-אינפוארמציה ובלבול בקרב התושבים" ובכן אני דוגל בשקיפות לתושבים ואחד הכלים לכך הוא האי מייל, ואני גאה במשלוח עשרות אלפי מיילים בחודש לחלק גדול של תושבי העיר כדי ליידע אותם ולשקף את פעילות העירייה, וכן לשמוע אותם ולשתף אותם בנעשה. הם ה"לקוח" וגם "הפרטנר" שלי לניהול העיר.

.... דווקא פנייתי לתושבים היום בנושא הסרת האנטנה בבוכמן שעשיתי בשפה פשוטה ובהירה עם מירב המידע העדכני, מאפשר לתושבים לקבל את האמת ישירות לביתם בזמן אמת, ואני מתכוון להמשיך בזאת כל תקופת שירותי במועצה בקדנציה הזו והבאות אחריה. צר לי כי ראש העירייה לא מבין את חשיבות העברת המידע האמיתי והמלא בזמן אמיתי לתושביו והוא מנסה למנוע זאת ממני ומהתושבים.

לעניין חברי הצוות-אציין שחלק מחברי הצוות שיתפו את חבריהם במידע על תוכנית הפריסה זה זמן, ואף נכחה תושבת אחת ו"מודאגת" (גב’ אתי פרידמן) שביקשה לשמוע ולהשתתף בעבודת הצוות באחת המפגשים בהם דנו במיקומי האנטנות, אזי הנושא לא בגדר סוד. יתר על כן, אני נוהג וכך גם הפעם, לציין את שמות השותפים לתהליכים, ועל כן ציינתי את שמם של חנן, יגאל, אברהם ושרון-הרבה יותר ממה שדוברות העירייה מציינת בהודעותיה כי אני בדעה שכל השותפים צריכים להנות מחשיפה לתקשורת במיוחד במעשים חיוביים.

אסיים בכך ואומר שמה שמפריע לי ממכתבו של ראש העירייה הוא שבמקום לקבל מכתב הוקרה ממנו שפעלתי יחד עם אחרים בעירייה להסיר עוד אנטנה סלולארית לא חוקית, ובמקום שראש העירייה ירגיש מודאג כמוני מהסדק שנפער באמון בין העירייה לחברות הסלולאריות, בעודנו דנים עמם על תוכנית פריסה כביכול בשקיפות, אחת מחברות הסלולאריות מתקינה אנטנה אסורה בלי רשות מאחורי גבינו!!! זה צריך להדאיג את ראש העירייה, ואני זוכה ממנו למכתב ריק ממהות כלשהיא! ולראייה מצ"ב מכתב מנציגי תושבי רחוב רחל אימנו שצילמו היום את פירות מאמצינו, קרי את הסרת האנטנה מהמנוף שברחוב רחל אימנו, ושלחו לי אותה וצירפו אף מכתב תודה המדבר בעד עצמו."

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות