חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שבת 14:45, הנחיתות מתחילות

 

כאשר יגורנו, בא לנו! שבת 14:45 שני מטוסי נוסעים נחתו בגובה נמוך בנתיב שמעל מזרח מודיעין. אז זהו! זה מתחיל. הרדימו את כוווולם, ועכשיו מעירים אותנו עם מנועי סילון בגובה נמוך ומתי?!-בשבת אחה"צ. ואם זה לא "נא באוזן"- אז מה זה?! 

 

שבת שלום לכל תושבי מודיעין!! בודאי שמתם לבכם לעובדה שעכשיו, שבת, בדיוק בשעה 14:45 פתח בואינג 747 של לופטהנזה ביצע את ליין הנחיתות בשדה התעופה בן-גוריון בנתיב שחוצה מעל רעות- מליבו (וגעת התיתורה). שתי דקות אחריו, היה זה מטוס נוסעים אחר. הפעם הוא חתך בנתיב קצת יותר מערבי: רעות- פארק הדגים- צומת שילת.

אז אם תהיתם מה החליטו עד כה ברש"ת רת"א וכל האחרים, קיבלתם את התשובה האחת והחד משמעית: "נחות ננחת" ואם יש לכם השגות כלשהן: תקפצו להם.

אגב, במהלך בחינת הנתיבים שכל התקופה האחרונה, מסתבר באופן די ברור שעבדו עלינו בעיניים ובגדול. כל רעות, ומזרח מודיעין הם נתיב נחיתה אחד רחב. לטייסים גם אם יש להם יכולת טכנית, אין שום כוונה לבצע טיסה בנתיב מדויק שרוחבו כ-200 מטרים. ברגע שנוצר ואושר "מסדרון" טיסה, כל מזרח מודיעין נכלל במסדרון הזה. ניתן להבחין בכך באופן קבוע במעקב אחר המטוסים הנוחתים.

כמו כן, שמתם לב לעובדה שמדובר ביום שבת בצהריים?! שעה שהשדה אינו אמור להיות עמוס סמטוסים ממריאים ונוחתים. אז מסתבר שגם האמירה שהשימוש בנתיב יוגבל לעיתות עומס בלבד, כבר לא ממש תופסת. מסתבר שגם כאן עבדו עלינו בעיניים.

אז מה נותר? תושבי מודיעין היקרים, לא נותר אלא להגיד רק דבר אחד: אכלתם אותה!! אתם חלק משאר מדינת ישראל. מצפצפים עליכם, משקרים לכם, והחמור מכל: כווולם יודעים שאתם בסופו של דבר תשתקו ותבלעו את מה שמאכילים אתכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות