חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בית אבות? יש זמן! שיפור קווי תחבורה? גם זה יחכה

 

ביולי 2007 נסגר המכרז להקמת בית אבות במודיעין. רק בשבוע שעבר, (מרץ 2010), ישבה הוועדה המחוזית על אישור בית האבות המתוכנן. כדאי ללחוץ. אולי כשאתם תזדקקו לו, תתחיל הבנייה... וגם, אם חשבתם שקווי התחבורה ישודרגו וישופרו בקרוב, קחו אוויר: עד 2012 לפחות.

 

במהלך שנת 2012, בכוונת משרד התחבורה לרכז את התחבורה הציבורית בגוש מודיעין תחת "אשכול מודיעין". במסגרת זו, לאחר שיוקם ויוכרז ה"אשכול" מאפייניו וגזרת פעילותו, (מי יהיו הישובים סביב מודיעין שיוכנסו לאשכול), תוכר חברת אוטובוסים אחת שתבצע זאת. זהו גם הזמן בו ניתן יהיה לבצע שינויים , שדרוגים והגדרות מחדש של מערך קווי התחבורה במודיעין.

את הדברים עדכן יעקב כהן, האחראי גם על נושאי התחבורה הציבורית והבטיחות בדרכים בעירייה, במסגרת ישיבת מועצת הגמלאים שנערכה ביום שלישי בערב וכמענה לשאלה בנושא שעלתה ע"י עו"ד שמואל מולנר, חבר הנהלת "ארגמן".

עד אז, הוא עדכן כי נתיבי התחבורה הציבורית וקוויה לא ישונו. עם זאת "בתוך שלושה חודשים יתווספו עוד 35 תחנות אוטובוס לפי דרישת הציבור". מהנדס העיר רמי זיו, שהוזמן אף הוא לישיבת מועצת "ארגמן", עדכן כי לפני כשבוע החלה הוועדה המחוזית לדון באישור להקמת בית דיור מוגן, במתחם "שיר השירים". לדברי רמי זיו, המבנה שיוקם יכלול אולם לשימוש ציבור האזרחים הוותיקים בעיר בנוסף על "מרכז יום לקשיש" המתוכנן שם.

עוד אמר זיו כי, בתוך מספר חודשים יועבר סניף הצופים מרח’ עמק בית שאן למקום חלופי, ויוחל בשיפוץ המבנה לשימוש האזרחים הוותיקים.

הדברים עלו במסגרת עדכון וסיכום ישיבת הנהלת מועצת הגמלאים שהופץ ע"י יעל סגל דוברת ארגמן.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות