חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לקט ארועים. גם זה צפוי במודיעין:

 

הנוער לשלטון! אירועים ממוקדים בנוער שיחלו בפעילויות ברחבי העיר ויסתיימו ביום חילופי שלטון. מבצע לאיסוף פסולת אלקטרונית (גם מחשב ישן יכול להיות פסולת רעילה!). וגם- כבשים אנטי אש, ולקינוח החודש מתוכננת "נקודת מפנה" אנטי אחמדיניג’דית...

 

שבוע הנוער במודיעין שיימשך שבועיים:
חוגגים את שבוע הנוער ביום שלישי הקרוב (18/5) יתחילו במודיעין אירועי שבוע הנוער שיימשכו כשבועיים. מדובר בשבועיים גדושי אירועים שונים לבני הנוער בעיר. ההפקת האירועים בוצעה ע"י צוות יחידת הנוער במתנ"ס ומועצת הנוער העירונית.

קניון עזריאלי נתן את חסותו לאירועים ובמהלך השבוע יינתנו הטבות שונות לבני הנוער בחנויות הקניון המפורטות בחוברת אותה חילקו חברי מועצת הנוער בבתי הספר. לראשונה במודיעין, מכבים-רעות יתקיים יום תנועות נוער ובו מפקד משותף של כל תנועות הנוער בעיר.

חידוש נוסף הוא תחרות DJ נולד - ובו ייבחר התקליטן שיתקלט באירועי יחידת הנוער לשנה הקרובה. כמו כן יתקיימו מסיבות, שבת משותפת לדתיים וחילוניים, התנדבויות, הקרנת גמר גביע האלופות בכדורגל, תחרות כוכבי הבמה (שנדחתה ל - 31/5 בשל הבגרות באנגלית) בה תיבחר להקת השנה.

בנוסף להופעה של "מופע הארנבות של ד"ר קספר", תתקיים מליאה חגיגית של מועצת הנוער ובה יתקיים פאנל של יו"רים לשעבר ממועצות הנוער של מודיעין ומכבים רעות, ערב ההוקרה לנוער המתנדב וכמובן יום חילופי השלטון המסורתי בו יתלוו נציגי מועצת הנוער לבכירי העירייה.

קידום אירועי השבוע הנוער מתקיימים בין השאר באמצעות בקבוצת "נוער מודיעין מכבים רעות" בפייסבוק, המהווה כיכר העיר עבור למעלה מ-1300 בני נוער מרחבי העיר שמתעדכנים און ליין בפעילויות השונות של יחידת הנוער העירונית.

 

בואו להיפטר מפסולת אלקטרונית
מבצע היום (א’) ומחר לאיסוף פסולת אלקטרונית קריאה לאסוף מוצרי אלקטרוניקה ישנים כמו: פלאפונים, מחשבים, מסכים, DVD, או כל מכשיר חשמלי אחר שכבר לא בשימוש. מדובר בפסולת אלקטרונית שנזקיה יימנו להלן:
1. למוצרים ייקח כ- 100 שנים להתכלות
2. מתכות כבדות מתפרקות ומחלחלות ומזהמות את מי התהום.
3. מוצרים רבים מכילים חומצות רעילות ביותר המזהמות את הקרקע והמים ויוצרות נזק בלתי הפיך.

הפסולת האלקטרונית תיאסף בימים א’ ב’ בתאריכים 16-17 למאי במרכז המסחרי ברעות בין השעות 17:00-20:00. לאחר מכן יהיה ניתן להביא פסולת אלקטרונית רק לנקודת האיסוף ליד החווה האקולוגית.

כבשים נגד שריפות
השבוע יכנס לעבודה בשטח הפתוח שסביב מכבים, גבעת הברושים וגבעת התיתורה עדר כבשים המלווה ברועה צמוד המפקח עליו.

הרעייה תתבצע במהלך היום ולקראת ערב יחזור העדר לנקודת האיסוף שלו למשך הלילה. העדר מחוסן ומטופל על ידי הלשכה הווטרינרית של משרד החקלאות ובעליו מצויים בקשר יומי עם השרות הווטרינרי העירוני ועם נציג קרן קיימת לישראל.

העדר ירעה באזור בחודשים הקרובים והעירייה מקווה לשיתוף פעולה ,סבלנות והבנה מצד התושבים בנושא המרעה.

ניסיון העבר מלמד שהפעלת מרעה בחורש ובשטחים הפתוחים הוא אחד הדרכים היעילות ביותר למניעת שרפות. הרעייה מורידה את גובה וצפיפות העשבייה ובכך מקטינה את סכנת השרפות ועצמתן . כך כשזו פורצת מאיטה את קצב התפשטותה ומאפשרת לכוחות הכיבוי להשתלט עליה בנקל. בנוסף, הורדת גובה העשבייה מאפשרת למיני צמחים נמוכים להתפתח ומאפשרת פריחה חזקה יותר.

בשאלות ופניות ניתן לפנות לקק"ל או לשרות הווטרינרי העירוני.

 

ניסוי צופרים במודיעין, מכבים-רעות
ביום חמישי 26 במאי 2010 בשעה 11:00 יבצע פיקוד העורף ניסוי צופרים במודיעין מכבים רעות במסגרת התרגיל הלאומי "נקודת מפנה 4". במהלך הניסוי תשמע צפירה עולה ויורדת.

 מהעירייה התבקשנו להודיע כי תושבים הגרים באזור שבו לא ישמעו הצופרים מתבקשים לעדכן את המוקד העירוני בטלפון: 106/08-9726020.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות