חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שמים נקיים: קריאה להפגנה היום בישיבת המועצה

 

יקי בז’ה, קורא לתושבי מודיעין להגיע היום, ד’, לישיבת המועצה כדי להפגין תמיכה ולחץ ציבורי על ראש העיר לפנות לבג"ץ נגד ההחלטה לממש את נתיב הנחיתה מעל העיר

 

"הגיעו בהמוניכם היום ב-18.45 לבנין העירייה להצבעה על עתירה לבג"צ ", כך, קורא היום העומד בראש "שמים נקייים", יקי בז’ה לציבור הרחב במודיעין.

קריאה זו, בליווי נתוני הרקע לה, הוצאה הלילה (ליל ג-ד) ל-5,000 תושבי מודיעין-מכבים-רעות שחתמו על עצומת "שמיים נקיים" להגיע הערב ד’ לישיבת מועצת העיר, כמו גם לעיתונות המקומית, על מנת לצפות בדיון ובהצבעה של חברי מועצת העיר לגבי הצעת החלטה להגשת עתירה לבג"ץ נגד נתיב הנחיתה של רת"א. למעשה, קורא בז’ה להגיע ולייצר לחץ ציבורי על חברי מועצת העיר בנושא זה.

עוד כותב בז’ה בענין זה: "יש בסיס תמיכה בקרב חברי המועצה להגשת העתירה לבג"ץ, ובנוסף יש לא מעט חברי מועצה מתלבטים אשר יכולים להכריע את הכף. רבים מהם מושפעים מלחצים של ראש העיר, וחוששים להצביע בניגוד לעמדתו, שכן הם זקוקים לשיתוף הפעולה שלו לקידום התיקים עליהם הם מופקדים.

הגיעו היום ב-18:45 לבניין העירייה על מנת להסתכל לחברי המועצה בעיניים ולקרוא להם להצביע למען הגשת עתירה לבג"ץ נגד נתיב הנחיתה!

חיוני שתגיעו הערב בהמוניהם בשעה 18:45 לבניין העירייה ברחוב תלתן 1, תסתכלו לחברי המועצה בעיניים, ותחזיקו בידיכם את הדף הזה (הדפיסו והחזיקו בידיכם או בדש חולצתכם), בו אתם קוראים להם לעשות את המעשה הציבורי הנכון, למצות את המאבק לשמיים נקיים, ולעתור לבג"ץ נגד ההחלטה. הגיעו, ואל תתעצלו - זו ההזדמנות האחרונה לעשות מעשה! "

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות