חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סא”ל (מיל’) אבנר גולדמן- ההרוג ממודיעין בהתרסקות היסעור ברומניה

 

 סא"ל (מיל’) אבנר גולדמן ממודיעין, נהרג בהתרסקות המסוק שלשום (ב’) בהרי הקרפטים שברומניה במשימת אימונים. טרם נמסרו מועדי ופרטי ההלויה

 

סא"ל (מיל’) אבנר גולדמן בן 48 ממודיעין, נהרג בהתרסקות מסוק היסעור בהרי הקרפטים שברומניה, במהלך אימון משותף בין חיה"א הרומני וחיה"א הישראלי. סא"ל גולדמן ז"ל, נשוי לאורית ואב לארבעה ילדים, המתגוררים במודיעין, ערן בן 22 המסיים בימים אלו לימודי עתודה וצפוי להתגייס לחיל האוויר, אמיר בן 18 שחזר במיוחד מרודוס אתמול לאחר שיצא לחופשה עם חבריו בתום מבחני הבגרויות, איתן בן 16 ותמר בת 13.

אישור סופי על מותם של כל 6 אנשי צוות המסוק הישראליים וכן קצין חיה"א הרומני שהיה עימם במסוק, נמסר אתמול (ג’) בשעות אחה"צ. זיהוי סופי של הגופות יבוצע במהלך השעות הקרובות.

צוותי חילוץ וזיהוי ישראליים נחתו כבר ברומניה ונמצאים באתר ההתרסקות. גולדמן, סגן אלוף במילואים הוא בעל תואר ראשון בהנדסה, תואר שני במנהל עסקים והיה באמצע מסלול דוקטורט למדע, פילוסופיה ותורה לאחר שהשתחרר מהצבא לפני כשלוש שנים.

מדובר צה"ל נמסר כי,"הלילה (שלישי-רביעי) אותרה באזור התאונה הקופסה השחורה של מסוק ה"יסעור" שהתרסק. הקופסה נמצאה על ידי צוותי החילוץ הרומנים ששלחו צילום של הקופסה לפיו היא זוהתה. פענוח הקופסה יאפשר לשפוך אור על הנסיבות שהובילו להתרסקות".

אשתו, אורית גולדמן: "כולם תמיד אומרים שאין כאלה אנשים וזה נכון גם במקרה הזה. מוזר לי לדבר עליו בלשון עבר. הוא אדם מדהים מכל הבחינות שנהנה ואהב מאוד לטוס וללכת למילואים. עדיין תלוי כאן בבית שלט ברכה לכבוד יום ההולדת שלו שהיה לפני שבוע. ממש לפני הטיסה הוא שלח לי הודעת אס.אם.אס וכתב שהכל נפלא ומסר ד"ש לכולם.

אני מרגישה כאילו אני נמצאת בחלום ורק מחכה שהוא ייכנס הביתה. אתמול הגיע לפה קצין העיר ועדכן את הבן שלי שהיה בבית, ומיד לאחר מכן גם הבת הגיעה. הייתי בדרך הביתה ברכבת וכשהגעתי נודע לי על המקרה.

אנחנו נשואים 25 שנה וזה כאב בלתי נסבל. הוא עושה מילואים גם בגיל מבוגר מתוך אהבה. הוא איש מדהים, הבעל הכי טוב שיכולתי למצוא".

מדוברות עיריית מודיעין נמסר כי "את המשפחה מהתרסקות המסוק אמש ברומניה מלווים נציגי צה"ל, זאת מעצם היותו בתפקיד צבאי. נציגי העירייה פועלים יחד עם הצבא לסייע למשפחה בשעתה הקשה, לרבות דוברות העירייה בשל העניין התקשורתי".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות